Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@13:13:32 GMT

پرچم انقلاب بر قلعه های امید است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۷۷۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :حجت الاسلام امیر حسین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیت سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، چهلمین سالگرد انقلاب  اسلامی مدیون خون شهدا هستیم
وی در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی در بُعد مشارکت عمومی گفت: هیچکدام از نظام‌های غربی و شرقی در دموکراسی و استفاده از مشارکت مردم در عرصه‌های کشوری موفق نبودند، اما جمهوری اسلامی ایران مدل موفق عدالت محور با استفاده از مشارکت مردم را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 در بُعد سیاسی شاهد حضور جریان‌های سیاسی و احزاب در مشارکت‌های عمومی هستیم که این جریانات در جهت‌دهی مردم در عرصه‌های انتخابات بسیار سازنده عمل می‌کنند و این موضوع مصوب قانون اساسی کشور است. غلامی  افزود: حضور مردم در انتخابات، نشان از مشارکت عمومی در خنثی‌سازی فتنه‌ها است. راهپیمایی ها در مقابل فتنه ها از نمونه عینی این مسئله است که با حضور مردم درصحنه این فتنه خنثی شد؛نیز از دیگر مشارکت‌های مردمی است که منجر به ختم قائله فتنه ۸۸ شد.
سپس با اشاره به این موضوع که حضور سیاسی مردم درصحنه ضامن انقلاب است، تشریح کرد: در کشور‌های غربی حضور مردم در مقابل پول و مزدورانه است، حضور در کشور‌های شرقی نیز بر اساسی ایده سوسیالیستی و به‌اجبار است؛ اما مدل جمهوری اسلامی ایران به‌صورت داوطلبانه و با حضور اختیاری مردم درصحنه است. وی گفت ،در دوران دفاع مقدس و در جهت تأمین امنیت چهل‌ساله انقلاب، شاهد مشارکت داوطلبانه مردم در این حوزه بودیم و هستیم؛ کشور‌های غربی و دشمان نظام برای نابودی این مشارکت و ایجاد تفرقه‌های قومیتی بسیار تلاش کردند، اما با حضور گسترده مردم این تلاش‌ها خنثی‌شده است.  با اشاره به ناتوی فرهنگی غرب و هزینه‌هایی که علیه فرهنگ ایران متمرکزشده است، گفت: در حال حاضر در بخش فرهنگ، مردم بسیار جلوتر از دولت درحرکت هستند؛ هیئت‌ها، مجالس فرهنگی، جلسات قرآن، جشن‌ها و... در حقیقت ثمن‌های فرهنگی را تشکیل داده است.
وی گفت: سرمایه اجتماعی مهم‌ترین پشتوانه نظام است و دشمن برای بی اعتمادسازی مردم نسبت به جمهوری اسلامی سرمایه‌گذاری کرده است که برای مبارزه با این هجمه لازم است تا به امید و اعتماد مردم توجه ویژه‌ای شود.
انقلاب اسلامی، اراده عمومی را در کشور محقق کرده و تا آخر سرباز ولایت رهبری می مانیم  وپرچم انقلاب اسلامی  همیشه برفراز قلعه های امید هست

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا