Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین شیخ عباس عربیان، مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از را‌ه‌اندازی مدرسه قرآن ویژه طلاب و روحانیون استان کردستان در شهرستان بیجارخبر داد و اظهار کرد: این مدرسه در سال جاری با 15 طلبه کار خود را آغاز کرده است.
وی افزود: در این مدرسه روحانیون و طلاب شرکت کننده طی مدت شش ماه کل قرآن کریم را حفظ خواهند کرد که امیدواریم با اجرای این طرح شاهد افزایش تعداد طلاب حافظ کل قرآن در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه استقبال از این مدارس خوب بوده است، عنوان کرد: در حال حاضر در این مدرسه ظرفیت برای ثبت نام بیشتر طلاب وجود دارد که طلاب علاقمندان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی با اشاره به شرایط حضور در این مدرسه اعلام کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند درس‌های حوزوی خود را ادامه دهند و در کنار آن نیز کار حفظ قرآن را شروع کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بیان کرد: در این راستا هر ترم یک واحد درسی از طلاب شرکت‌کننده در مدرسه قرآن کم می‌شود و به جای آن به کار حفظ قرآن می‌پردازند و در ترم تابستانی دروس حوزوی خود را ادامه می‌دهند.
وی افزود: مدارس قرآن طلاب در استان‌های همدان و آذربایجان شرقی و ... که چندین سال دایر شده است موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌اند که برهمین اساس ما نیز الگوگیری کرده و این مدرسه را دایر کردیم.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان در پایان یادآور شد: در حال حاضر اعتباز لازم برای احداث یک مدرسه قرآن دیگر را نداریم که در صورت استقبال روحانیون و تأمین اعتبار یک مدرسه قرآن دیگر در استان افتتاح خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای

اکبر قنبرپور مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در سفر اخیرشان به کرمانشاه حامل خبر‌های خوبی در حوزه دیجیتال برای استان کرمانشاه بود.

اول اینکه اجرای دو پروژه عمده در حوزه اقتصاد دیجیتال استان کرمانشاه و به‌ویژه شهر کرمانشاه دنبال خواهد کرد که یکی از این پروژه‌ها ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال بوده و شامل تجهیز دو مرکز نوآوری در پارک فناوری استان و دانشگاه رازی است.

 قنبرپور برنامه‌ در دست پیگیری بودن توانمندسازی اقتصاد دیجیتال در استان و آغاز فعالیت در حوزه دانش‌آموزی و هم در بعد تربیت نیروی متخصص کاری در استان کرمانشاه را خبر خوب دیگرش در سفر به استان برای دنبال کردن بررسی میزان پیشرفت این برنامه‌ها بود.

مشاور وزیر و سرپرست پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات اولین مرکز تولید بازی‌های رایانه‌ای در پارک فناوری کرمانشاه از ماه آینده با ۲۰ تیم راه‌اندازی و فراهم شدن آمادگی لازم برای اینکه این تیم‌ها تا پایان سال به ۵۰ تیم افزایش پیدا کند و در صورت لزوم مراکز دیگری برای توسعه این صنعت ایجاد شود خبر خوب سومش به مردم کرمانشاه بود.

خبر خوب دیگر در جریان این سفر به پیگیری ایجاد یک شهرک اقتصاد دیجیتال در کرمانشاه بود که قرار است شعبه‌ای از پارک توسعه فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال را که تحت عنوان پارک فاوا در استان فعالیت کند و در آینده تبدیل به یک پردیس علم و فناوری شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه توسط استاندار کردستان
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • رونمایی از طرح مرکز رشد و نوآوری اتاق بازرگانی سنندج