Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نمایش تماشاخانه سنگلج روز دوشنبه 26 آذر ماه به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) اجرا نخواهند شد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، دو نمایش «بنگاه تئاترال» به کارگردانی نسیم تاجی و «قحط الرجال» به کارگردانی محمدرضا آزادفرد روز دوشنبه 26 اذر ماه به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) به روی صحنه نمی روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 ادامه‌ اجراهای دو نمایش «بنگاه تئاترال» و «قحط الرجال» از سه شنبه27 آذر ماه به ترتیب، ساعت 18  و 20 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌روند . علاقه‌مندان برای تهیه بلیت‌های این دو نمایش می‌توانند به سایت تیوال یا گیشه تماشاخانه سنگلج مراجعه کنند.

تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر روز دوشنبه 26 آذر ماه  به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه (س) اجرا نمی‌شوند.  

هم اکنون نمایش های «شاه لیر» به کارگردانی مسعود دلخواه در تالار اصلی، «مردی به نام دایک» به کارگردانی مهدی میامی در تالار قشقایی ، «فاندو و لیز» به کارگردانی هوشمند هنرکار در تالار چهارسو، «پرومته / طاعون» به کارگردانی شهاب آگاهی و «خرده نان» به کارگردانی کوروش سلیمانی در تالار سایه میزبان علاقه مندان تئاتر است.

تماشاخانه ایرانشهر نیز که میزبان دو نمایش «خروس لاری» و «طناب» است، به همین مناسبت در روز دوشنبه تعطیل خواهد بود.

سالن‌ مولوی نیز روز دوشنبه تعطیل خواهد بود. دیگر سالن‌های نمایشی نیز طبق این رویداد اجرایی نخواهند داشت.
تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سنگلج تئاترال قحط الرجال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • سنگلج در خطر است!
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند