Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@06:21:08 GMT

انتقاد تند امام جمعه مراغه از برگزاری کنسرت!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۸۶۳۵

انتقاد تند امام جمعه مراغه از برگزاری کنسرت!

امام جمعه مراغه گفت: شادابی جامعه در گرو برگزاری کنسرت‌های بی‌محتوا، بی اساس و خارج از عرف نیست بلکه با حل مشکلات اجتماعی، اقتصادی سیاسی و به ویژه بیکاری در ارتباط مستقیم است. حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: اداره ارشاد و دیگر دستگاه های دولتی که برای برگزاری کنسرت ها بی محتوا و خارج از عرف مجوز صادر می کنند معصوم و بی گناه نیستند و باید در مقابل مردم و انقلاب اسلامی پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسوولیت صدور مجوز کنسرت ها با هماهنگی نهادهای مربوطه را دارد و وظایف سایر نهادها هم در قانون مشخص است و باید تمامی دستگاه ها با دقت کافی در این خصوص ورود کنند. برخی افراد که به این کنسرت ها می روند از شرایط جسمی و روحی مناسب برخوردار نیستند و نهادهای اجرایی و مرتبط باید به این مشکلات توجه داشته باشند. عضو خبرگان رهبری با بیان این که هنر انقلاب اسلامی در معرض هجمه دشمن برای خالی شدن از محتواست، گفت: هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری کشور مراقب باشند این خواسته دشمنان محقق نشود. هدف دشمن به انحراف کشاندن جامعه و بی ‌بند و باری است و بخوبی می داند که اگر در برخی حوزه های فرهنگی و هنری همانند کنسرت ها سرمایه گذاری کنند جامعه به فساد کشیده می شود.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی، امام جمعه مراغه: هنرمندان و مسئولان فرهنگی و هنری کشور مراقب باشند این خواسته دشمنان محقق نشود. هدف دشمن به انحراف کشاندن جامعه و بی ‌بند و باری است و بخوبی می داند که اگر در برخی حوزه های فرهنگی و هنری همانند کنسرت ها سرمایه گذاری کنند جامعه به فساد کشیده می شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان