Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوستون سلتیکس خیال توقف ندارد و هشتمین پیروزی متوالی نیز برای آن ها به دست آمد.

طرفداری- بوستون سلتیکس موفق شد تا در خانه، با نتیجه 129-108، آتلانتا هاوکس را مغلوب کند. در این بازی گوردون هیوارد پس از چند غیبت، به ترکیب میزبان بازگشت ولی آل هورفورد همچنان غایب است.

تاریخ ورزشگاه ساعت شنبه 24 آذر 1397- 15 دسامبر 2018 تی دی گاردن 3:30 بامداد گزارش بازی

بوستون سلتیکس کوارتر نخست را با قدرتمندانه شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش کایری اروینگ و مارکوس موریس، شاهین ها را به دردسر انداخته بود. در کوارتر دوم، آتلانتا هاوکس بهتر بازی کرد و با نمایش زیبا از کالینز و ددمور، موفق شد تا کوارتر دوم را با نتیجه 25-37 پشت سر بگذارد.

با شروع نیمه دوم، بوستون سلتیکس بار دیگر برتری خود را به حریف نشان داد. ستاره این کوارتر، جیسون تیتم بود. ستاره جوان سبز و سفید پوشان به همراه کایری اروینگ و مارکوس موریس، کوارتر سوم را با نتیجه 41-26 به نفع میزبان کردند. از صحنه های زیبای این کوارتر بلاک شات ویلیامز بر روی لی آپ وینس کارتر بود که با تشویق شدید تماشاگران نیز همراه شد. بوستون سلتیکس کوارتر چهارم را جدی نگرفت تا آتلانتا هاوکس در این کوارتر با نتیجه  21-26 پیروز شود. در پایان بازی با نتیجه 129-108 به پایان رسید.

آمار بازی تیم درصد پرتاب موفق پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند بوستون سلتیکس 48.4% 48.7% 21 47 آتلانتا هاوکس 41.9% 42.1% 24 44

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس منجر به گل بازیکن ریباند بوستون سلتیکس کایری اروینگ 24 مارکوس اسمارت 7 تری روزیر- دنیل تایس 7 آتلانتا هاوکس کوین هرتر 19 کنت بیزرمور 7 جان کالینز 14

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • تداوم اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا/ پلیس ۱۰۰ نفر را در بوستون دستگیر کرد
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی