Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یکی از نکات جالب دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی حضور ثابت سعید حسین‌پور در ترکیب سرخپوشان بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، روز گذشته (جمعه) و در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پارس جنوبی به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با پیروزی ۳ بر یک شاگردان برانکو همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سورپرایز‌های تیم برانکو مقابل پارس جنوبی حضور ثابت سعید حسین‌پور در ترکیب اصلی بود. این بازیکن جوان که در پست هافبک دفاعی برای تیمش به میدان رفت نشان داد استعداد خوبی برای پیشرفت دارد و می‌تواند در آینده بازیکن مهمی برای پرسپولیس باشد. برانکو امسال در حالی که نمی‌توانست بازیکن جذب کند، یکی، دو جوان را به فوتبال ایران معرفی کرد و یکی از آنها همین حسین‌پور بود.

این بازیکن جوان که در بازی با پارس جنوبی از ابتدا به میدان رفت بین دو نیمه با حمیدرضا طاهرخانی تعویض شد. حسین‌پور در شرایطی که تجربه کمی از بازی کردن در لیگ برتر دارد، ولی روز گذشه نشان داد بدون ترس فوتبال بازی می‌کند و حتی موقعیت گل هم داشت. بدون شک حضور بازیکنان با استعدادی مثل حسین‌پور می‌تواند امیدواری برانکو را برای ادامه راه بیشتر کند.

حسین‌پور در کنار آدام همتی دو پدیده امسال تیم برانکو بودند که خود را به خوبی ثابت کردند تا به سرمربی خود برای بازی‌های بعدی اعلام آمادگی کنند. محرومیت پرسپولیس امسال در عین حال که به این تیم ضربه زد باعث شد تا این بازیکنان هم خود را نشان دهند و این موضوع یکی از نکات مثبت محرومیت آن‌ها بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس پارس جنوبی حسین پور میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: کاری با بازی ندارم و فقط می‌خواهم یک حرف بزنم؛ من در زندگی‌ام یاد گرفته‌ام که شرافتمندانه زندگی کنم. یک سری از هواداران از من دلخور بودند اما بدانند که همیشه در قلب من هستند و من خاطرات زیادی با آنها داریم و احترام‌شان برایم واجب است.

او ادامه داد: من آنها را به خاطر تعصب‌شان به تیم‌شان درک‌شان می‌کنم؛ انقدر تیم‌شان را دوست دارند و عاشقانه دنبال می‌کنند که شاید توقع دیگری از رامین رضاییان دارند. همه برای من قابل احترام هستند و هر چه بگویند، من دوست‌شان دارم و در قلب من هستند. این روزها انقدر مردم ما دغدغه دارند که شاید اینطور در استادیوم خالی می‌شوند. امیدوارم حال دل‌شان خوب باشد و برایشان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

رضاییان سپس در خصوص بازی گفت: بازی قشنگی بود. من هم با جان و دلم برای تیمم بازی کردم. بازی مساوی شد اما کلا بازی قشنگی بود.

او در واکنش به اینکه انتظار می‌رفت دو تیم بازی بهتری ارائه بدهند، عنوان کرد: فوتبال است. بازی بدی نبود و در کل قشنگ بود.

مدافع  سپاهان در پاسخ به اینکه این تیم در جریان بازی وقت تلف کرد، گفت: این حرف را نزنید. من خودم مخالف این داستان هستم.

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • طرز تهیه دسر شکلاتی رژیمی، با خیال راحت دسر بخورید!
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • رامین رضاییان: پرسپولیسی‌ها در قلب من هستند
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند