Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:42:08 GMT

ماچالا برکنار شد تا مربی اسپانیایی معرفی شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۷۱۳

ماچالا برکنار شد تا مربی اسپانیایی معرفی شود

باشگاه الاهلی در اقدامی عجیب مربی موفق و کارکشته اهل جمهوری چک را برکنار و جانشین اسپانیایی او را معرفی کرد تا همه نگاه ها معطوف به این تیم شود.

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی قطر در یکی از بهترین سال های خود در لیگ ستارگان قطر با هدایت میلان ماچالا و درخشش خارجی های خود از جمله دو ستاره ملی پوش ایرانی موفق شد نیم فصل نخست این رقابت ها را در جایگاه پنجم به پایان برساند تا یکی از تیم های خوب این دوره لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که همه تصور می کردند ماچالا جایگاهی تثبیت شده روی نیمکت الاهلی داشته باشد سران باشگاه ظهر جمعه خبر برکناری این مربی 70 ساله اهل جمهوری چک را منتشر و هم زمان ورود جانشین اسپانیایی او را رسانه ای کردند تا شوک بزرگی به طرفداران و لیگ ستارگان وارد شود.


در مراسم استقبال از روبن دیلا باریرا اسپانیایی، عارف عبدالرحمن مدیر اجرایی باشگاه در کنار جاسم عبدا.. مدیر ورزشی الاهلی حضور داشتند و بلافاصله مربی جدید الاهلی در نشستی مطبوعاتی به رسانه های دوحه معرفی شد تا رسما جانشین میلان ماچالا سرشناس و موفق شود. بنا به اعلام باشگاه قرارداد با مربی اسپانیایی برای یک و نیم فصل اعتبار دارد و باشگاه امیدوار است این همکاری مدت طولانی ادامه داشته باشد.


روبن دیلا باریرا نیز با بیان این که از فرصت کار در لیگ ستارگان قطر خوشحال و خرسند است مدعی شد صحبت هایش با شیخ احمد بن حمد رئیس باشگاه نقش به سزایی در این تصمیم داشت. مربی جدید قرار است از فردا به صورت رسمی کار خود را با الاهلی استارت بزند و این تیم را برای جدال با الشحانیه در 20 فوریه در رقابت های جام QSL آماده کند.

 

قطر الاهلی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • هیچ مدیری به دلیل تخلفات انتخاباتی برکنار نشد
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه
  • درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی/ بن گویر خطاب به نتانیاهو: گالانت را برکنار کن
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام