Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@04:16:58 GMT

افزایش یارانه ۸۰۰ معلول در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۹۷۳۴

افزایش یارانه ۸۰۰ معلول در تایباد

رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری یارانه ۸۰۰ نفر از معلولان این شهرستان افزایش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین، افسانه فدایی  اظهار کرد: مبلغ یارانه این افراد از یک میلیون و ۸۵ هزار ریال تا چهار میلیون و ۱۶۵ هزار ریال پرداخت می‌شود.

وی افزود: بهزیستی تایباد به سه هزار و ۲۰  نفر معلول خدمات ارائه می‌دهد و اکنون ۱۱۳ خانواده با دو عضو معلول به بالا در این منطقه ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فدایی بیان کرد: مناسب‌سازی ۵۰ درصد از اداره‌های این شهرستان در راستای رفاه معلولان صورت گرفته است؛ از دیگر مشکلات اساسی معلولان هزینه‌های بالای درمان و مسکن است و اکنون ۲۰۰ خانواده از معلولان در این منطقه بدون واحد مسکونی هستند.

وی ادامه داد: تعداد ۵۷۶ پرونده‌ زنان سرپرست خانوار در تایباد وجود دارد و ۲۱ نفر از آنان در حوزه‌های مختلف اشتغال دارند؛ همچنین ۸۱۵ خانواده در حوزه اجتماعی این نهاد مستمری دریافت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی تایباد عنوان کرد: ازدواج‌های فامیلی و مشکلات ژنتیکی عامل بیش از ۶۰  درصد معلولیت‌های موجود در این شهرستان است.

فدایی گفت: از ابتدای سال جاری مشکل اشتغال ۲۳ نفر از معلولان حل شده و بیش از هفت میلیارد ریال اعتبار به حوزه اشتغال معلولان تایباد اختصاص یافته است که این مبلغ سال گذشته، بیش از ۱۷ میلیارد ریال بود و زمینه اشتغال برای ۱۲۳ نفر فراهم شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یارانه معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد

محمد نوروزی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان میبد گفت: پرونده گرانفروشی شیرینی به ارزش ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان میبد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، و اظهارات متهم، اتهام انتسابی را محرز اعلام و نامبرده را به پرداخت ۱۷۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

 نوروزی گفت: درگشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اتاق اصناف شهرستان میبد این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • بررسی پرونده دو متهم قاچاق سوخت یارانه ای
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان