Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنجیره منتهی به حیات در استان کرمان در حال نابودی است و کرمان در حوزه آب جزو مشکل دارترین استان های کشور است؛ گفت: کرمان در خاک و محیط زیست هم وضعیت خوبی را تجربه نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یحیی کمالی پور، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امروز( 24 آذر) در جلسه شورای اداری استان کرمان با بیان این جمله که «حال استان کرمان خیلی خوب نیست» افزود: وظیفه داریم مواردی را مطرح کنیم که گره گشا از مشکلات مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه زنجیره منتهی به حیات در استان کرمان در حال نابودی است و کرمان در حوزه آب جزو مشکل دارترین استان های کشور است؛ گفت: در شرایط بحرانی قرار داریم و مدیریت ناصحیح منابع آبی در ادوار مختلف منظومه ای از چاه های غیرمجاز را ایجاد کرده و کنترل منابع آبی از دست متولیان امر خارج شده است.

 

 

نماینده مردم عنبرآباد و جیرفت در مجلس با اشاره به اینکه استان کرمان در خاک و محیط زیست هم وضعیت خوبی را تجربه نمی کند و دومین استان ریزگردی کشور است؛ اظهار داشت: مردم، خاک تنفس می کنند.

 

وی گفت: با وجود همه تلاش های صورت گرفته در حوزه امنیت، قاچاق مواد مخدر، قاچاق افاغنه، سوخت و دام؛ کرمان را به یکی از استان های پرخطر تبدیل کرده و امنیت غذایی ما در رتبه بندی جزو نامناسب ها اعلام شده که امیدواریم استاندار و مدیران اجرایی برای رفع دغدغه مردم تلاش کنند.

 

 

کمالی پور با افزودن اینکه بنابر آمار اعلام شده، رشد بیکاری استان 11 و نیم درصد است و مردم در معیشت مشکل دارند؛ نگاه عمیق تر مسؤلان به جنوب استان را خواستار شد.

 

 

وی در پایان گفت: در زمینه دولت الکترونیک باید به کوچک شدن دولت، تجمیع و به روز شدن اطلاعات و کاهش فساد اداری برسیم که در این راه خدمات دهنده و خدمات گیرنده ها دو مانع اساسی هستند.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بیرجند نماز جمعه خراسان جنوبي استان بوشهر کرمان پاییز عشایر استان لرستان ایران کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

روابط عمومی شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به انجام تعمیرات و‌نوسازی شبکه‌های برق رسانی فردا ۱۵ اردیبهشت فرایند قطعی برق در برخی محدوده‌ها رخ می دهد.

این قطعی برق در مناطقی همچون  "بلوار آیت الله کاشانی حد فاصل چهار راه هواپیمایی تا چهارراه استانداری و کوچه‌های منتهی به بلوار" ،  "بلوار حافظ از چهار راه دامپزشکی تا روبروی اداره پست مرکزی و کوچه‌های منتهی به بلوار" و "خیابان ورزش و خیابان پرستار" صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید

اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد

زمان قطعی برق از ساعت  ۵:۳۰تا ۸:۳۰ صبح، به مدت ۳ ساعت اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در مرکز ‌احیاء گوزن زرد کشور در لرستان
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • یکی از اصلی ترین ارکان های مقابله با قاچاقچیان حیات‌وحش دادن آموزش است
  • ساخت شهرک سیر برای تقویت زنجیره‌ ارزش پیگیری شود
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات