Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@02:27:07 GMT

ضرورت تلاش همگانی برای توسعه استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۰۴۱۸

ضرورت تلاش همگانی برای توسعه استان زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توسعه استان زنجان در گرو تلاش همه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار اعضای مجمع هم اندیشی توسعه استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشها و اقدامات ارزشمند اعضا اظهار کرد: بر اساس گزارشات ارائه شده کار مجمع هم اندیشی توسعه استان بسیار ارزشمند بوده و این مجمع می توانند با تعامل بیشتر با دستگاهها و سازمانها در توسعه استان اقدامات بسیار موثرتری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: اعضای مجمع هم اندیشی استان با این تجربیات خوب و ترکیب بسیار ارزشمند اعضا از طیف های مختلف با ارائه خدمات و اقدامات برای استان قطعا پیش خدا نیز عزیز خواهند بود

 

وی گفت: دستگاه قضایی استان نیز به راهنمایی و مشورت شما عزیزان که نمایندگان  مردم هستید نیازمند است و  حکومتی که با مردم نباشد قطعا شکست خواهد خورد و شما بعنوان نمایندگان مردم که از سوی مردم پیشنهادات خود را ارائه می نمایید قطعا در حل مسائل و مشکلات راهگشا خواهید شد.

 

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: به هر قیمتی مدیر شدن شرط نیست، مدیر باید قیمتی باشد چون مدیر قیمتی انقلاب را از تمام تلاطم ها و گرفتاریها نجات می دهد و در مسیر رشد و توسعه قرار می دهد که این ارزشمند است.

 

وی نقش مردم را در اداره حکومت مهم برشمرد و ادامه داد: اگر این نظارت ها انجام شود قطعا خروجی خوبی خواهد داشت و امورات در مسیر مناسبی قرار خواهد گرفت.

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن تاکید بر اثرات کاهش ازدواج گفت: بنده به شما توصیه می کنم بغیر از بخش های مختلف تخصصی که مشغول انجام خدمت هستید نیز به این مقوله توجه بیشتری نمایید چرا که عدم توجه به مقوله ازدواج آثار زیان باری  در پی خواهد داشت.

 

در این دیدار رییس و اعضای مجمع توسعه استان گزارشی از اقدامات حوزه کاری خود ارائه کردند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه پاییز عشایر استان لرستان گلپایگان ایران بیرجند مسجد جامع ارومیه رئیس کل دادگستری زنجان توسعه استان توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم

یکی از رویکردهای مدیریت شهری در دوره جدید هوشمندسازی و ارائه غیر حضوری خدمات به‌ویژه در حوزه شهرسازی است؛ در این راستا تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است و خدمات الکترونیک در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به شهروندان اصفهانی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، موضوع شهرسازی الکترونیک و نهایی‌سازی فرایندهای قابل انتقال به این سامانه یکی از اهداف معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده که در این راستا اقدامات مهم و قابل توجهی صورت گرفته و بخشی دیگر نیز در حال نهایی‌سازی است.

علاوه بر «اصنو» به‌عنوان سامانه هوشمند توسعه شهری، یکی از خدمات شهری بر بستر اینترنت و از طریق درگاه «اصفهان من» است که روند خدمت‌رسانی شفاف، سریع و غیرحضوری را برای شهروندان فراهم می‌کند و امکان دریافت نقشه هوایی در قسمت شهرسازی آن وجود دارد.

کد خبر 751429

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی