Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان با توجه به استقبال گسترده مردم استان سمنان و شهرستان شاهرود از نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود به عنوان رخداد عظیم فرهنگی استان با صدور پیامی از این حضور پرشور تشکر و قدردانی کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب یک کالای ضروری است و رونق کتابخوانی از ضروریات هر جامعه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایی نمایشگاه کتاب، مولد فضای مفرح فرهنگی و تقویت کننده روح مطالعه و دانش اندوزی است.
خدا را شاکریم که با همت والا و تلاش بی دریغ همه عوامل اجرایی استان به ویژه شهرستان شاهرود، شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان و هشتمین نمایشگاه کتاب شهرستان شاهرود با بهترین کیفیت و بالاترین رضایتمندی در کمال نظم و آرامش برگزار شد؛ لذا به مصداق حدیث "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" بر خود لازم می‌دانم از حضور حداکثری و استقبال گسترده مردم فرهنگ دوست و کتابخوان استان به ویژه مردم شریف شاهرود از هشتمین دوست و کتابخوان استان به ویژه مردم شریف شاهرود از هشتمین نمایشگاه کتاب شهرستان قدردانی نمایم.
همچنین از مساعی ارزشمند و مسئولیت پذیری همه همکاران سختکوش بخش‌های مختلف بویژه بخش‌های خدمات رسانی، دبیران محترم کمیته ها، حراست، روابط عمومی و سایر کارکنان در امربرگزاری این رخداد بزرگ استانی تقدیر و تشکر نمایم.
بدون شک همکاری خالصانه و دلسوزی همه شما عزیزان موجب دلگرمی مسئولان شهرستان و استان در دستیابی به قله‌های رفیع فرهنگی و هنری و پویایی هر چه بیشتر در توسعه کمی و کیفی خدمت رسانی به فرهنگ این مرز و بوم خواهد بود.
درپایان از درگاه خداوند متعال سربلندی و موفقیت روز افزون همه خادمین به حوزه فرهنگ به ویژه حوزه کتاب را خواستارم.
ازصمیم قلب سپاسگزار تلاش، دلسوزی، همراهی، همکاری و مساعدت شما در برگزاری این رخدادبزرگ فرهنگی هستم.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تقدیر نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار

دریافت 41 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تخریب‌های وسیع در شاهوار، تأمین کننده آب و زیستگاه وحوش تاکنون مسئولان کشوری فراوانی را به شهرستان شاهرود کشانده است امروز شاهوار میزبان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست بود.

گله‌های کل و بز در این فیلم به خوبی دیده می‌شود. انفجارهای معدنی سبب شده بود تا مدت‌ها این کل و بزها از منطقه فراری باشند حالا بعد از تعطیلی موقت معدن آرامش به منطقه تاحدودی بازگشته است اما دغدغه و نگرانی بزرگ مردم این است که این معدن هرگز به صورت کامل بسته نشده است مطالبه مردم تعطیلی کامل معدن مخرب شاهوار است زیرا این منطقه مهمترین تأمین کننده آب و حیات در شهرستان شاهرود است.

کد خبر 6094977

دیگر خبرها

  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد