Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا - ناوگروه 58 نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي روز شنبه در منطقه يکم امامت نداجا در بندرعباس پهلو گرفت و مورد استقبال فرماندهان اين منطقه قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، فرمانده قرارگاه مقدم نيروي دريايي ارتش ناوگان جنوب در آيين استقبال از اين ناوگروه اظهار کرد: اين ناوگروه اطلاعاتي - عملياتي متشکل از ناوشکن شهيد بايندر و ناو لجستيک تنب است که پس از گذشت 53 روز دريانوردي و سه هزار و 970 مايل دريايي و پهلوگيري در بندر صلاله عمان صبح امروز به کشور بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امير دريادار دوم افشين تاشک افزود: حضور مستمر ناوگروه هاي نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور اجرايي کردن دستورهاي فرماندهي کل قوا، حفظ و حراست از منافع جمهوري اسلامي ايران در آب هاي دور دست، به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوري اسلامي ايران و خنثي سازي پروژه ايران هراسي و تامين امنيت خطوط دريانوردي کشور است.
وي بيان کرد: انتقال پيام صلح و دوستي و اشراف اطلاعاتي در منطقه گسترش يافته نيروي دريايي راهبردي از ديگر اهداف ناوگروه هاي نيروي دريايي ارتش است.
فرمانده قرارگاه مقدم نيروي دريايي ارتش ناوگان جنوب گفت: ثبات و امنيت نظام جمهوري اسلامي ايران در اين منطقه دريايي پر آشوب، مديون فداکاري‌ کارکنان نيروي دريايي راهبردي ارتش در خليج عدن و آب هاي دور دست بوده و موفقيت در اين ماموريت ها نيازمند صبر، فداکاري و ايثار خانواده هاي آنان ست.
7195/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد + ویدئو