Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ریاض منصور، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سه نامه به دبیرکل این سازمان، رئیس شورای امنیت و رئیس مجمع عمومی اعلام کرد: نیروهای رژیم اشغالگر همچنان به روستاها و شهرک‌ها و اردوگاه‌های آوارگان یورش برده و رعب و وحشت را در میان غیرنظامیان فلسطینی ایجاد می‌کند و به املاک آن‌ها آسیب رسانده و بسیاری از جمله جوانان را بازداشت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه‌ها آمده است: نیروهای اسرائیلی طی چند روز اخیر در جریان عملیاتشان چندین غیرنظامی را به قتل رساندند. این جنایت‌ها همزمان با یورش شهرک‌نشینان تندرو که با پشتیبانی نیروهای اسرائیلی به حملات خشونت آمیزشان علیه ساکنان فلسطینی ادامه می‌دهند، صورت گرفته است. اسرائیل از هر عذر و بهانه‌ای و به عنوان ابزاری برای مجازات دسته‌جمعی برای شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی استفاده می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از کشته شدن دو سرباز اسرائیلی در عملیات شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی، عملیات خود را در کرانه باختری افزایش داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فلسطین سازمان ملل شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه خبری المیادین اعلام کرد که به نسخه‌ای از نامه ارسالی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به گروه‌های فلسطینی دست پیدا کرده است.

بر این اساس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نامه خود به گروه‌های فلسطینی تاکید کرد: جنبش حماس رایزنی‌ها را پیرامون آنچه در دو روز گذشته برای تحقق اهداف و خواسته‌های مشروع ملت ما انجام شد، با روحیه مثبت تکمیل خواهد کرد و به پایان خواهد رساند.

در ادامه این نامه آمده است: هیأت جنبش حماس پس از یک دور گفت‌وگو و رایزنی جدی و رد و بدل‌کردن نظرات پیرامون توافق پیشنهادی اخیر، قاهره را ترک می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دور کنونی گفت‌وگوهای آتش‌ بس در قاهره پایان یافته است.

جنبش حماس در این بیانیه اعلام کرد: کمی پیش‌تر دور کنونی گفت‌وگوها در قاهره پایان یافت. هیأت جنبش حماس امشب قاهره را برای مشورت با سران این جنبش ترک خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: هیأت جنبش حماس پاسخ این جنبش را به برادران میانجیگر مصری و قطری ارائه داد و گفت‌وگوهایی عمیق و جدی را با آنان به انجام رساند.

دیگر خبرها

  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌ بس
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد