Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@16:39:30 GMT

زوال قدرت آمریکا شروع شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۱۴۹۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام )  در نشست بصیرت افزایی نیروهای مسلح اردل، به روایتی از امام محمد باقر (علیه السلام) اشاره کرد و افزود: بر اساس این روایت شریف باید با پنج نفر دوستی نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود:  آدم بخیل، دروغگو، فاسق، احمق  و افرادی که قطع  رحم می کنند از دسته کسانی می باشند که نباید با آنها دوستی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر در ادامه به مسایل سیاسی روز اشاره کرد و با توجه به فرمایشات رهبر معظم  انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اظهار کرد: قدرت آمریکا روبه افول بوده و نسبت به چند سال گذشته هم از نظر نظامی و هم از نظر اقتصادی ضعیف تر شده است.

وی به استفاده جنایتکارانه آمریکا از بمب اتم در ژاپن اشاره کرد  و با اشاره به اینکه شواهد و قرائن بسیاری در زمینه افول آمریکا وجود دارد، افزود: برای قدرت اول دنیا بودن، دو شاخصه وجود داشته باشد که شاخصه اول قدرت نظامی است.

این مقام مسئول، با یادآوری ضعف قدرت نظامی آمریکا ، شکست های این کشور در جنگ های مختلف از ویتنام تا مسایل یمن و حضور تروریست های داعش در غرب آسیا را خاطرنشان ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: کشتی آمریکا در یمن  نیز به گل نشسته و کاری از پیش نمی برد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، شاخص دوم قدرت برتر بودن در دنیا را اقتصاد دانست و گفت:  هر کشوری که بخواهد از نظر اقتصادی در رتبه اول باشد باید تولید ناخالص ملی اش بالا باشد، در چند سال قبل  45 درصد تولید جهان در دست آمریکا بوده؛ اما الان به 20 درصد تنزل یافته که همه اینها نشان از زوال قدرت آمریکاست.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در  این آیین  بر اجرای توانمند سازی مبلغین تأکید کرد و گفت: سواد رسانه‌ای مناسب در برخورد با شبهات مهمترین چیزی است که مبلغین باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده  شناسایی معضلات فرهنگی و میزان تأثیر آن در سطح جامعه را مهم دانست و بیان کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از ظرفیت‌های به وجود آمده می‌تواند نسبت به حل مشکلات فرهنگی مناطق کمک شایانی نماید.

 

وی به نقش ارزشمند فعالین فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالان فرهنگی به عنوان بازو‌های توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف سازمان نقش انکار نشدنی دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده افزود: قدردانی از فعالان فرهنگی تقدیر از جهاد گران عرصه فرهنگ است که بدون هیچ چشم داشتی در امور فرهنگی مشغول جهاد هستند.

 

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت الاسلام‌والمسلمین معزی: روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است نه بخشنامه سازمانی
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به هرمزگان سفر می‌کند
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • روحیه داوطلبی در هلال احمر برآمده از اراده انسانی است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاریان در حسینیه اعظم زنجان