Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن مهندسی دریایی با اشاره به برگزاری همایش صنایع دریایی درکتابخانه ملی اعلام کرد:تاکنون هیچ قراردادی به نام انجمن مبنی بر برگزاری همایش و نمایشگاه در جزیره کیش امضا نشده، پیش‌تر سازمان بنادر نیزاعلام کرده بود نمایشگاه کیش ارتباطی به انجمن ندارد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، نامه انجمن مهندسی دریایی ایران به ریاست محمدسعید سیف در ادامه می‌آید؛

1)  همانگونه که مستحضرید، چهارشنبه 21 آذرماه 1397 بیستمین همایش صنایع دریایی با همکاری ارگان های دریایی، در تهران، کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش 336 مقاله دریافت گردید که از میان آنها 234 مقاله پذیرفته شد. همچنین در بیستمین همایش صنایع دریایی 5 کارگاه با موضوعات مختلف ازقبیل توربین های بادی دریایی، طراحی و ساخت ربات کنترلی زیرسطحی (ROV) و... دایر گردید. در نهایت با معرفی برگزیدگان حوزه¬های مختلف، بیستمین همایش صنایع دریایی به کار خود پایان داد.

2)  پیرو مسائل پیش آمده در خصوص مجمع سال 1395 این انجمن، لازم به ذکر است به خاطر تخلفات صورت گرفته در انتخابات و عدم تأیید مجمع توسط هیأت رئیسه، نتایج مجمع فوق هنوز هم بعد از گذشت بیش از دو سال قابل ثبت در اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری نیست. لذا با توجه به مستندات قانونی، مسئولیت اداره امور، اعلام مواضع و تصمیم گیری‌ ها تا تعیین تکلیف نهایی بر عهده هیأت مدیره قانونی مندرج در روزنامه رسمی بوده و پیگیری حقوقی و قضایی اقدامات، مکاتبات و اخبار منتشر شده توسط افراد غیر مسئول به نام انجمن مهندسی دریایی در حال اجرا می‌باشد.

3)  با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر برگزاری بیستمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی در جزیره کیش، انجمن مهندسی دریایی ایران با اشاره به توضیحات جناب آقای گروسی معاون حقوقی و امور مجلس شورایعالی مناطق آزاد تجاری و اقتصادی (نامه پیوست)، اعلام می دارد تاکنون هیچ‌گونه قراردادی به نام انجمن مهندسی دریایی ایران مبنی بر برگزاری همایش و نمایشگاه در جزیره کیش، منعقد نگردیده است.

انجمن مهندسی دریایی ایران ضمن عدم تأیید اخبار مربوط به برگزاری بیستمین همایش و نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی(26 الی 28 اذرماه 1397 – جزیره کیش) توسط این انجمن، خواهشمند است دستور فرمایید از درج اینگونه اخبار جلوگیری لازم بعمل آید. همچنین خواهشمند است کلیه ارتباطات و اخذ اطلاعات تنها از طریق آدرس و سایت¬های ذیل و هیأت مدیره رسمی انجمن(مطابق با روزنامه رسمی پیوست) صورت پذیرد.

برگزاری نمایشگاه دریایی با حضور 8 کشور خارجی/نمایشگاه ارتباطی با انجمن مهندسی دریایی ندارد

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت راه سازمان بنادر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت راه سازمان بنادر وزارت راه سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

در حال تکمیل ...

کد خبر: 1228552 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • زمان بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلا
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی