Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@03:15:59 GMT

گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۰۲۷

گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر تشکیل شد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، به موجب حکم علیرضا اسماعیلی، محمدمهدی حیدریان، تهیه کننده و صاحب نظر سینما، به سمت ریاست گروه سینمایی این فرهنگستان منصوب شد.
محمد مهدی حیدریان تا کنون سمت‌های فراوانی در حوزه هنر داشته است که از آن جمله می‌توان به عضو شورای ارزشیابی مشاغل هنری، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های مختلف، عضویت در هیئت امنا بنیاد‌ها و موسسات مختلف سینمایی، رئیس گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر و معاون امور هنری این فرهنگستان (در ادوار پیشین)، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و سمعی و بصری را نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین طی حکمی جداگانه، منوچهر طیاب، داریوش مهرجویی، مجید مجیدی، سید محمد بهشتی، از اعضای پیوسته فرهنگستان هنر، به عنوان عضو دائمی گروه سینمای فرهنگستان هنر منصوب شدند.
احمد ضابطی جهرمی، مستندساز و تدوین‌گر؛ منوچهر شاهسواری، تهیه کننده و مدیرعامل خانه سینما؛ امیرمحمد دهستانی، رئیس دپارتمان انیمیشن دانشگاه هنر و نویسنده، کارگردان و انیماتور؛ نادر طالب‌زاده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما؛ علیرضا قاسم‌خان، تهیه‌کننده و مستندساز و محمد شهبا، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر نیز با پیشنهاد محمدمهدی حیدریان، رییس گروه سینما، به مدت دو سال به عضویت این گروه منصوب شدند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فرهنگستان هنر فرهنگستان هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه‌ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می‌شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی‌های آثار عیاری و نقش او در ارتقا سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم‌های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه‌های اصلاح و مرمت شده فیلم‌های سینمایی «آبادانی‌ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می‌آید و پس از نمایش فیلم‌ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

حضور در این مراسم برای علاقه‌مندان به سینما آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی