Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@08:25:29 GMT

تصادف مرگبار برای پژو 405 در ارومیه

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۱۳۹

رکنا: رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس گفت: بر اثر سانحه رانندگی در محور سلماس به ارومیه ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی شده اند.

به گزارش رکنا، عمارفرید رییس فوریت‌هایپزشکی شهرستان سلماس گفت:بر اثر برخورد دو دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه پیکان در محورسلماس به ارومیه ۲ نفر کشته و ۶ نفر زخمی شدند.
وی ادامه داد:اکیپ‌های امدادی هلال احمر ،فوریت پزشکی و آتش نشانی در اولین فرصت در محل حاضر و مصدومان پس از رهاسازی به بیمارستان سلماس انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فوریت‌های پزشکی شهرستان سلماس بیان کرد:علت این حادثه Incident توسط راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس جزییات قتل زن مشهدی پس از عمل سزارین / رها کردن جسد سوخته وی در کوه این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس دوستی عجیب پسر 12 ساله با 35 حیوان وحشی + عکس ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس دستگیری گردانندگان کانال دی‌جی بندها در شیراز / آنها پارتی های مختلط برگزار می کردند راز جسد لخت دختر 15 ساله در پارک+عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث پژو کشته شهرستان مرگبار ارومیه عکس دختر قتل فیلم زن زندگی پلیس طلاق مردم مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف ی کدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی سواری پرشیا در محور ارومیه_سرو ۶ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع یک فقره تصادف در محور بین‌المللی ارومیه- سرو خبر داد.

وی در این راستا افزود: بعد از ظهر امروز در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750544

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • کوهدشت جاده کمربندی ندارد
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • ۶ تصادف طی ۲۴ ساعت در آذربایجان غربی/۳ نفر و ۲۳ نفر مصدوم شدند