Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای نخستین بار در دانشگاه محقق اردبیلی ظرفیت فعال برای حمایت ۱۳ هزار یورویی اتحادیه اروپا از اعزام استاد و دانشجوی دانشگاه به دو دانشگاه اسپانیایی ایجاد شد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدتقی آل‌ابراهیم پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی توسعه فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه محقق اردبیلی حمایت 13 هزار یورویی اتحادیه اروپا از اعزام استاد و دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی به دو دانشگاه اسپانیایی کوردوبا و گرانادا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ظرفیت فعال برای حمایت 13 هزار یورویی اتحادیه اروپا از اعزام استاد و دانشجوی دانشگاه به این دو دانشگاه اسپانیایی ایجاد شده است و این حمایت در قالب برنامه KA107 اتحادیه اروپا و به منظور تبادل استاد و دانشجو صورت می‌گیرد.

چهارمین رویداد شتاب در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کردمرکز پژوهشی برای نخستین بار در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد می‌شودامضای تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: با رایزنی‌های اولیه طی دو سال گذشته با مدیر بین‌الملل دانشگاه کوردوبای اسپانیا و امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک، مکاتبات پیاپی نیز برای استفاده از ظرفیت اتحادیه اروپا برای ساپورت مالی دانشگاه محقق اردبیلی انجام شد.

آل‌ابراهیم تصریح کرد: در گام نخست به صورت پایلوت یک نفر از دانشجویان دکتری رشته کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی به مدت یک سال در دانشگاه کوردوبای اسپانیا حضور یافت و بر اساس عملکرد مثبت وی و رایزنی‌های صورت گرفته حضوری و مکاتبات انجام شده، دو دانشگاه کوردوبا و گرانادا موافقت نهایی خود را برای این منظور اعلام کردند و بر اساس قرارداد بین اتحادیه اروپا برای سال 2019 تا سقف 13 هزار یورو به دانشجویان و اساتید اعطا خواهد کرد.

رئیس گروه همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این ظرفیت برای اساتید به مدت یک هفته و برای دانشجویان مقطع دکتری به مدت سه ماه به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر اساتید و دانشجویان دوره دکتری از علوم روز در حیطه تخصصی برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: جزئیات این ظرفیت در روزهای آتی طی نامه‌ای به روسای دانشکده‌ها و نیز نحوه درخواست و بررسی تقاضاها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا اظهار داشت: در بیش از یکصد دانشگاه در آمریکا حمایت‌های علنی از مردم مظلوم غزه در حال صورت گرفتن است که این خود جای شگفتی دارد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: تظاهرات و تحصن مسالمت‌آمیز در این دانشگاه‌ها از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی برگزار شده است که بزرگی این اتفاقات در حالی که این افراد زیر بمباران تبلیغات اسلام‌هراسی قرار دارند، نمود می‌یابد.

مدرسی با بیان اینکه دولت‌های غربی در حال سرکوب دانشجویان و اساتید هستند، گفت: این اقدام نشانه ترس عمومی دولت آمریکاست و کار این دولت به جایی رسیده که در درون کشور خود نیز دست به اقدامات سرکوبگرانه و ضدبشری می‌زند.

وی ادامه داد: عمده مطالبات این دانشجویان و اساتید حمایت از مردم مظلوم غزه است و اعلام می‌دارند که باید این نسل‌کشی انسانی در غزه متوقف شود و امکانات مورد نیاز به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داده نشود و وتو صورت نگیرد.

وی با اشاره به پرونده مشروب‌خوری در فارس تصریح کرد: متأسفانه جمعی از تحصیل‌کردگان رشته پزشکی به این مورد مبتلا شدند که این خود نکته غم‌باری است و خود پزشکان مضرات این مورد را می‌دانند و جای سوال است که چرا اقدام به خوردن مشروب کردند.

مدرسی ادامه داد: دشمن در تمام اقشار ما به‌ویژه قشر تحصیل کرده نفوذ کرده است و این عادی شدن خوردن مشروب باید مورد توجه وزارت بهداشت و مسئولان جامعه پزشکی قرار گیرد و نظارت و پالایش در این زمینه صورت گیرد و با متخلفان برخورد شود.

کد خبر 6095784

دیگر خبرها

  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه باوجود تبلیغات شدید اسلام هراسی
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بورل در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا خواهان تنش با ایران نیست
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم