Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک باتجربه یانگ بویز سوئیس مورد توجه جالوروسی قرار گرفته است.

طرفداری- رم بیش از یک ماه است که موفق به کسب پیروزی نشده و مونچی، مدیر ورزشی جالوروسی برای جبران ضعف های تیم در ژانویه وارد عمل خواهد شد.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، مونچی روز دوشنبه با جیمز پالوتا، رییس رم جلسه ای در خصوص نقل و انتقالات خواهد داشت و پس از آن فعالیت خود را با توجه به بودجه در نظر گرفته شده آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پالوتا معتقد است که تیم با خریدهای مناسب می تواند در جمع چهار تیم برتر سری آ قرار گیرد. مونچی برای تقویت تیم در ژانویه، خط هافبک را اولویت قرار داده و دو گزینه اصلی را مدنظر دارد: یولیان وایگل، هافبک 23 ساله آلمانی دورتموند و سکو سانوگو، هافبک 29 ساله ساحل عاجی یانگ بویز سوئیس. جذب سانوگو کار راحت تری به شمار می رود چرا که پرداخت 5 میلیون یورو برای خرید او کافی خواهد بود اما دورتموند مایل است تا وایگل را با رقمی حدود 25 میلیون یورو به فروش برساند. اگرچه رم می خواهد تا با قرارداد قرضی یک سال و نیمه همراه با حق خرید، وایگل را به خدمت گیرد اما پیش از چنین انتقالی، وایگل باید قرارداد خود را با دورتموند تمدید کند زیرا قرارداد وی تا سال 2021 با زنبورها معتبر است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال ۱۴۰۳ با دستور کار «بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی با کشور‌های آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان» در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه که ریاست جلسه را برعهده داشت، ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشور‌های یادشده، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه‌های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشور‌ها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکار‌های رفع آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه‌ها نیز در ادامه این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر