Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد طاهری" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با پشتیبانی اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک باند بزرگ قاچاق مواد افیونی که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرباز با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را که در یکی از محورهای کوهستانی با 2 دستگاه تویوتا لندکروز در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند که سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین پلیس، با آنها درگیر شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات با آتش پر حجم تیم های عملیاتی پلیس، 2 تن از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسیدند و 2 نفر از آنان نیز دستگیر شدند.

سردار طاهری عنوان کرد: ماموران پلیس در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از 2 خودروی متعلق به اعضاء این باند، 3 تن و 373 کیلو و560گرم تریاک ، 373 کیلو و 920 گرم مرفین، 196 کیلو و 140 گرم حشیش، 44 کیلو و 870 گرم هروئین، 23 کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه اسلحه کلاش مجهز به سیستم نارنجک انداز به همراه ۴ گلوله نارنجک، سه تیغه خشاب و ۱۸ تیر جنگی کشف کردند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲