Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:35:48 GMT

دستگیری لیدر‌های شبکه ابتذال فرهنگی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۰۳۵

دستگیری لیدر‌های شبکه ابتذال فرهنگی در شیراز

باشگاه خبرنگاران جوان: روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه فارس اعلام کرد: تعدادی از سرکرده‌های شبکه سازمان‌یافته ترویج فساد و فحشا با عنوان «دی‌جی بندها» که در زمینه تولید و اجرای موسیقی مبتذل و راه‌اندازی مراسمات مختلط و پارتی‌ها فعالیت می‌کردند دستگیر شدند.

این شبکه سازمان‌یافته با هدف ابتذال فرهنگی اقدام به برگزاری پارتی و تهیه کلیپ از آن کرده و سپس تصاویر این مجالس فحشا را در فضای مجازی به‌ویژه اینستاگرام پخش می‌کردند که در این راستا ۱۱ نفر از لیدر‌های این جریان ضد فرهنگی در شیراز با هماهنگی دستگاه قضایی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شیراز دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل

محمد رضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان آمل و در پی اخبار واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حفاری تعدادی افراد با هویت معلوم در ملک شخصی در منطقه امام زاده عبدالله، بلافاصله ماموران یگان حفاظت به‌همراه عوامل انتظامی با مجوز ورورد از مقام قضایی به محل مورد نظر عازم شدند.

او افزود: در بررسی محل اعلام شده یک مورد حفاری غیر مجاز مشاهده شد و مامورین در این عملیات توانستند از متهمان آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در این عملیات ۳نفر دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

کردان افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

او گفت: با هرگونه تبلیغ، خرید و فروش و استفاده از این دستگاه که به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی است برخورد قانونی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • شیراز؛ اولین شهر ایرانی که صاحب یک روز در تقویم شد
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد