Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:38:02 GMT

کمیته امداد یزد 50 طرح مشارکتی در دست اجرا دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۳۱۵۶

کمیته امداد یزد 50 طرح مشارکتی در دست اجرا دارد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی این نهاد، غلامرضا مشعل چی با اشاره به رشد 31 درصد کمک‌های مردمی در هشت‌ماهه سال 1397 افزود: طرح‌های مشارکتی مبتنی بر نیاز محرومان است.
وی بابیان اینکه ترویج و احیاء فرهنگ نیکوکاری ، اکرام ایتام و نشر سنت‌های حسنه از برنامه‌های این نهاد است، اظهار داشت: مردم در این مدت با مشارکت در اجرای طرح‌های خیرخواهانه 295 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشعل چی یادآور شد: کمک‌های اهدایی در محل‌های جمع‌ آوری‌شده برای رفع نیاز محرومان و مددجویان همان منطقه هزینه می‌شود.
وی ادامه داد: نیکوکاران در این مدت 48 میلیارد و 760 میلیون ریال صدقه دادند، که صرف معیشت، درمان، جهیزیه، مسکن، اشتغال و تحصیل نیازمندان می‌شود.
مشعل چی با اشاره به رشد 50 درصدی کمک‌های حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: حامیان با حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم در این 2 طرح 64 میلیارد و 880 میلیون ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.
وی اظهار داشت: در این مدت مردم 680 میلیارد ریال زکات واجب و مستحب و کفاره پرداخت کردند و رشد پنج‌درصدی را در این بخش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رقم زدند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد تصریح کرد: 113 میلیارد ریال از کمک‌های اهدایی در هشت‌ماهه امسال نیز در قالب سایر طرح‌های مبتنی بر نیاز محرومان بوده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین 428 میلیارد ریال به‌صورت کمک های بلاعوض و وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی به نیازمندان کمک شد.
هم‌اکنون 21 هزار و 552 خانوار نیازمند شامل 39 هزار و 621 نفر تحت حمایت کمیته امداد استان یزد هستند.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک‌میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی‌ها زندگی می‌کنند.
2088/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف درمان کمک های مردمی کمیته امداد مادی و معنوی یزد منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل