Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پارالمپیک در رشته تیراندازی و نماینده ورزشکاران در انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک، گفت: من به محمود خسروی وفا خسته نباشید می گویم و امیدوارم که در آینده شاهد حمایت‌های بیشتری از ورزشکاران جانبازان و معلولان در آینده باشیم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ساره جوانمردی، پس از پایان انتخابات کمیته‌ ملی پارالمپیک، گفت‌: من برای حضور دوباره محمود خسروی وفا در بخش کمیته‌ ملی پارالمپیک خسته نباشید می گویم و آرزوی توفیقات بیشتر برای او دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اعتقاد من شرایط ورزشکاران در زمان حضور وی قابل توجه بود و ما حمایت‌های خوبی را از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته‌ ملی پارالمپیک شاهد بودیم. امیدوارم که این حمایت‌ها با حضور دوباره وی بهتر شود و تداوم داشته باشد.

وی ادامه‌ داد: با توجه به این که کمیته‌ ملی پارالمپیک از  المپیک مستقل شد و بودجه مستقلی را نیز پیدا کرد، این اتفاق خوبی برای پارالمپیک بود و من نیز یقین دارم با حمایت بیشتر از ورزشکاران جانبازان و معلولان ما در آینده می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. به‌ هر حال در گذشته اگر توانستیم در جاکارتا به نتایج راضی کننده ای دست یابیم به خاطر زحمات تمامی افرادی بود که حمایت‌های خود این موفقیت را رقم زده است .

جوانمردی تصریح کرد: تا پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ما ۲۰ ماه زمان در اختیار داریم و تلاش ورزشکاران بر این است که با حمایت هر چه‌ بیشتر کمیته‌ ملی پارالمپیک به آرزوهای خود با کسب مدال دست پیدا کنند.

وی در پایان در خصوص مسابقات جهانی امارات و این که آیا تصور می‌کنید در این مسابقات دوباره افتخارآفرینی کنید؟ اظهار کرد: برای حضور موفق در مسابقات جهانی امارات طی صحبتی که با فدراسیون جانبازان و معلولان داشتم قرار بر این شد که اردوی خود را به صورت غیر متمرکز در شهرستان خود ادامه دهم و تنها یک اردو که متصل به اعزام است به جمع اردونشینان اضافه شوند تا بتوانند با آمادگی بسیار مطلوبی در مسابقات شرکت کنند و دوباره افتخارآفرینی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ساره جوانمردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت

روح اله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع ۳۳۰۰ ساعت پوشش پزشکی مسابقات ورزشی انجام شد که ۲۵۵۰ ساعت ویژه آقایان و ۷۵۰ ساعت برای بانوان بود.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی
با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی آمار ورزشکاران سازمان یافته گفت: سال ۱۴۰۱ شمار ورزشکاران سازمان یافته این استان ۷۹ هزار و۲۷۶ نفر بود که پایان سال گذشته به ۹۰ هزار و ۳۹۹ نفر افزایش یافت.

سهرابی گفت: در بخش خدمات درمانی، ۵۰۰ ورزشکار مصدوم (۱۰۰ خانم و ۴۰۰ آقا) به هیأت مراجعه و اسناد درمانی آنها جهت پرداخت هزینه درمان به فدراسیون ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه پارسال ۳۷۲۶ جلسه فیزیوتراپی (۳۱۳۲ جلسه برای آقایان و ۵۹۴ جلسه بانوان) برگزار شد، گفت: در کمیته آموزش ۵۸ مورد کارگاه آموزشی ،۵ دوره مدون کشوری شامل ماساژ ورزشی برای ۳۲ نفر، تیپینگ ۱۹ نفر، امدادگری ورزشی ۲۸ نفر، آب درمانی ۵۴ نفر و بازآموزی ماساژ برای ۱۷ نفر برگزار شد.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی بیان کرد: در بخش کمیته روانشناسی ۳۷ مورد کارگاه روانشناسی و ۸۰ مورد مشاوره انجام گرفته است.

سهرابی عنوان کرد: سال گذشته در کمیته نظارت بر سلامت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی ۳۶۰ مورد بازرسی انجام شد و از ۶۰ باشگاه ورزشی برتر استان مرکزی در زمینه افزایش تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته با حضور موسسین باشگاه‌ها تقدیر شد.

وی گفت: همچنین در کمیته تغذیه، ۶ مورد کارگاه برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی و ۱۰۴ مورد مشاوره تغذیه ارائه شد همچنین ۸ کارگاه انجام حرکات اصلاحی برای شهرستان‌های تابعه و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی برگزار شد.

کد خبر 6086915

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد