Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سالاری رئیس اداره ترویج شیلات و آزیان اداره کل شیلات هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: از مهر ماه تاکنون ۳ دوره آموزشی برای پرورش دهندگان میگو و ناظران مقیم شناور‌های صید فانوس ماهیان برگزار شده است.

وی افزود: در این مدت ۱۴۵ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ترویج شیلات و آزیان اداره کل شیلات هرمزگان گفت: از این تعداد ۵۰ نفر در دوره آموزشی ناظران مقیم شناور‌های صید فانوس ماهیان، ۳۵ پرورش دهنده در دوره آموزشی عارضه سر قرمزی میگو و ۶۰ پرونده در دوره بهداشت بیماری‌های میگو پرورشی با محوریت لکه سفید شرکت کردند.

رئیس اداره ترویج شیلات و آزیان اداره کل شیلات هرمزگان گفت: دوره آموزشی انتخاب سایت و آماده سازی سایت پرورش میگو نیز با حضور پرورش دهندگان از ۲۶ تا ۲۹ آذر برگزار می‌شود.

محسن سالاری برگزاری دوره‌های آموزشی عارضه سر قرمزی میگو در سایه خوش، انتخاب سایت و آماده سازی سایت پرورش میگو، اصول مدیریت مزارع و بهداشت و بیماری میگو در زمان همه گیر شدن بیماری‌های خاص را از دوره‌های برنامه ریزی شده برشمرد.
انتهای پیام/ز


آموزش ۱۴۵ ناظر صید فانوس ماهی و پرورش دهندگان میگو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر صید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ماموران گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال و ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و توقیف کردند.

سرهنگ مسعود احسانی گفت: در این زمینه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت‌های شیلات هرمزگان برای صید در سال ۱۴۰۳

وی گفت: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم