Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی از برخورد یک دستگاه وانت پیکان با کودک 4 ساله در شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: راننده وانت پیکان بر اثر واژگونی خودرو جان خود را از دست داد و 2 نفر روانه بیمارستان شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: ظهر روز گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در محور فرعی"حاجی آباد-آبیز" شهرستان زیرکوه، بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه وانت پیکان سفید رنگ با 2 سرنشین پس از برخورد با عابر پیاده 4 ساله واژگون شده که در این حادثه عابر پیاده و سرنشینان خودرو مصدوم و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهدای قاین اعزام شده اند.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه راننده خودرو در بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است، افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف پلیس خراسان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سروان روح الله قنبری افزود: بامداد امروز و در پی برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در فلکه ورودی شهر باشت به سمت چرام، بلافاصله ماموران گشت راهور و انتظامی به محل اعزام شدند. وی با بیان اینکه این حادثه ۴۴ دقیقه بامداد امروز(شنبه) اتفاق افتاد بیان کرد: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو سواری ۴۰۵ جان باخت. قنبری ابراز کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور و در حال بررسی است. وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنید تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم. سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو۴۰۵ با پایه شبکه برق بلافاصله نیروهای اورژانس۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند. محمد امین نیکویی نژاد ابراز کرد: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو ۲ جوان ۲۰ و ۲۲ ساله به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند. شهرستان ۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود