Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:01:00 GMT

باند سارقان مسلح خودرو در استان البرز منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۴۰۴

باند سارقان مسلح خودرو در استان البرز منهدم شد

فرمانده انتظامی استان البرز از به دام افتادن باند سارقان مسلح خودرو خبر داد و گفت: نیروهای پلیس توانستند پاتوق مجرمان را شناسایی و در عملیاتی این افراد را دستگیر کنند. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار عباسعلی محمدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری باند سارقان مسلح خودرو در استان اظهار داشت: 15 روز پیش  فردی با تماس با مرکز فوریت‌های 110 مدعی شد که 2  مرد و یک زن را به‌ عنوان مسافر سوار کرده و این افراد با اسلحه وی را تهدید و خودرو  او را سرقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه چند روز پس‌ از این حادثه نیز سرقت جدیدی مانند سرقت قبلی گزارش شد، افزود: نیروهای پلیس  توانستند با توجه به اظهارات مال‌باختگان و عملیات‌های انجام شده سارقان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه این مجرمان از حوزه‌های دیگری وارد استان شدند و در زمان شناسایی آنها سرقت دیگری رخ داد، گفت: نیروهای پلیس توانستند پاتوق مجرمان را در سه شهر از شهرهای غرب تهران شناسایی و طی عملیاتی این افراد را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مجرمان از خودروهای سرقتی برای زورگیری استفاده می‌کردند و کارت‌های اعتباری، پول و طلای مسافرانی که سوار می‌کردند را سرقت می‌کردند، عنوان کرد:  3 مرد و یک زن با کمک دو نفر دیگر این سرقت‌ها را انجام می‌دادند.

گیلان| «پلیس کوچک» آسمانی شد+تصاویراهواز| سارق مسلح در درگیری با پلیس به هلاکت رسیدسردار باقر‌زاده در خرم‌آباد: دشمن به‌دنبال شکستن اقتدار پلیس است

وی با بیان اینکه افراد دستگیر شده اعتراف کرده‌اند که در غرب تهران هم دست به سرقت مسلحانه زده و اقدام به زورگیری کرده‌اند، تصریح کرد: از این افراد 2 قبضه سلاح کمری واقعی و یک قبضه سلاح تقلبی کشف‌ شده است.

 محمدیان با بیان اینکه در محل پاتوق آن‌ها اموال سرقتی، کارت اعتباری مالباختگان و قطعات خودروهای سرقتی کشف‌ شده است، افزود: از شاکیان پروند دعوت‌ شده تا سارقان را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: سه نفر دستگیر شده از این چهار نفر سابقه‌دار هستند و تعداد سرقت‌های مسلحانه آن‌ها تاکنون هفت فقره بوده که در تهران، غرب تهران و استان البرز بوده است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: افراد دستگیر شده به سرقت خودرو به‌ صورت مسلحانه اعتراف کرده‌اند و افرادی که به آنها اسلحه فروخته‌اند نیز شناسایی و دستگیر می‌شوند.

 انتهای پیام/ن

R41451/P1361/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد