Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه، علی اوحدی، سعید پروینی تهیه کننده، حسین نمازی کارگردان، رویا تیموریان، رضا اکبرپور، مونا کرمی، جوانه دلشاد، ارشا اقدسی، سینا سرلک خواننده و جمعی از عوامل این سریال امروز(شنبه ) در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ابتدای مراسم  گفت: عوامل سریال «حوالی پاییز» کار بسیار ارزشمندی انجام دادند از این رو از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: درباره فاجعه منا می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد چرا که خانواده شهدای منا مظلوم هستند. فاجعه منا در طول تاریخ بی سابقه بود.

فروغی مدیر شبکه سه با بیان اینکه رسانه باید پیام را به مخاطب منتقل کند و عوامل سریال «حوالی پاییز» این موفقیت را کسب کردند،گفت:  این سریال خیلی خوب دیده شد و حدود ۳۳ درصد مردم در تهران این سریال را دیدند که این رقم در کشور به حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد می رسد و این برای سریال ۲۰ قسمتی یک موفقیت و دستاورد بزرگ است.

وی ادامه داد: این سریال به نسبت دیگر سریال ها پر مخاطب بود اما در تولید و پخش سختی های بسیاری داشتیم.

فروغی گفت:سریال «حوالی پاییز» یک اتفاق مهم را به تصویر کشید و عوامل جوان در این سریال بازی کردند که اتفاق مهمی است از این رو از تک تک عوامل تشکر می کنم.

فروغی گفت: نامه تقدیر ۱۰۰ خانواده شهدای منا از سریال «حوالی پاییز» بسیار برای ما لذت بخش بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رسانه فرهنگی هنری خانواده بازی علی فروغی سریال ایرانی شهدای منا حوالی پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری

بارش‌های شدید جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

به گزارش فارس، شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیرو‌های امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیرو‌های امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • عمو پورنگ با «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید
  • مراسم تجلیل از ۳۰ معلم بازنشسته زنجانی
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان