Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران با موضوع بررسی وضعیت همکاری های این مجموعه، صبح شنبه ۲۴ آذر در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، نشست مشترک اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران با موضوع بررسی وضعیت همکاری های این مجموعه، صبح شنبه ۲۴ آذر در دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست که در محل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، طرفین برای عملیاتی کردن تمام موضوعات تفاهم نامه ای که میان دو مجموعه به امضا رسیده بود، گفت و گو کردند. 


در ادامه این نشست بر ایجاد کمیته مشترکی برای بررسی شرایط رشته های مرتبط با حوزه کتاب تاکید و نفرات حاضر در این کمیته معرفی شدند. طرفین بر لزوم ارتباط میان پایان نامه های دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی برای رفع برخی نیاز های حوزه های مرتبط تاکید کردند. گفتنی است در این جلسه نیز توافقاتی برای برگزاری دوره های آموزشی عمومی و مهارتی میان سازمان اسناد و کتابخانه ملی و دانشگاه تهران تاکید شد. در پایان جلسه نیز طرفین نشست برای اجرایی شدن هرچه بهتر توافقات بر لزوم امضای تفاهم نامه با موضوعات مطرح شده تاکید کردند.


شایان ذکر است در این نشست غلامرضا امیرخانی، معاون کتابخانه ملی، علی زرافشان، معاون اسناد ملی، حجت‌الاسلام رسول جعفریان، مدیرکل کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران و هانیه گراییلی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی حضور داشتند.
 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان جنوبي بیرجند پاییز عشایر استان لرستان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه کرمان ایران کمیته مشترک سازمان اسناد و کتابخانه ملی تشکیل دانشگاه تهران تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سلطانی‌محمدی اظهار کرد: با توجه به پتانسیل خوب اعضای هیات علمی و دانشجویان در دانشکده مهندسی آب دانشگاه شهید چمران اهواز، تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان با هدف حل چالش‌های بسیار محیط زیست منعقد شده است.

وی با بیان اینکه همکاری در این تفاهم‌نامه دوطرفه خواهد بود، ادامه داد: استفاده مطلوب از توانایی علمی دانشکده برای حل مشکلات و انجام تحقیقات کاربردی، ایجاد فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی، طراحی و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی - پژوهشی، استفاده متقابل از بانک اطلاعاتی و کتابخانه‌ها، حمایت از پروژه‌های تحصیلات تکمیلی دانشجویان، استفاده از امکانات تحقیقاتی دانشگاه، ارائه خدمات مشاوره‌ای در موضوعات زیست محیطی و همکاری برای ارتقای سطح تحصیلی کارکنان محیط زیست از مفاد این تفاهم‌نامه است.

رئیس دانشکده مهندسی آب و محیط زیست دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: همکاری برای پیشبرد اهداف دو طرفه، چاپ مقالات و کتب علمی، پذیرش دانشجویان برای گذراندن دوره کارآموزی و کارورزی، همکاری در راه‌اندازی نشریات علمی و کمک برای ترجمه متون علمی، برگزاری نشست‌های سه‌جانبه میان صنایع، دانشگاه و محیط زیست برای شناسایی مشکلات، بررسی و ارائه راهکار از دیگر مواردی است که در این تفاهم‌نامه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: دانشکده مهندسی آب دانشگاه شهید چمران اهواز، تنها دانشکده تخصصی آب کشور است. در این دانشکده چهار گروه تخصصی آبیاری و زهکشی، سازه‌های آبی، مهندسی محیط زیست و هیدرولوژی و منابع آب فعال هستند و در مقطع کارشناسی یک رشته، در مقطع ارشد ۱۰ رشته گرایش و در مقطع دکتری تخصصی نیز سه رشته گرایش تدریس می‌شوند. در این دانشکده، تمرکز روی گسترش دوره تحصیلات تکمیلی است.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه جامع فرهنگی تهران - باکو مجدد امضا شود
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه