Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس و معاونین سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با بیان اینکه این سازمان با دارا بودن مهندسین خوشنام رتبه خوبی در کشور دارد ،اظهار داشت: استان مازندران از نیروهای کارشناس و تحصیل کرده فروانی برخوردار است که بکارگیری این افراد در نظام مهندسی رشد و ترقی این سازمان را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظام مهندسی ایده خوبی است اما باید به خوبی گسترش و با وجود رسانه ها به مردم معرفی شود ؛ این امر موجب می شود تا مردم به خوبی با این سازمان آشنا شده و برای برخی از فعالیت های خود به آن رجوع کنند.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با یادآوری اینکه بعد از پیروزی انقلاب شورای همبستگی برای امنیت شهر متشکل از مهندسان،پزشکان،کارمندان ،بازاریان و مردم ایجاد شد و برخی از مشکلات از طریق این افراد مرتفع می شد گفت: اکنون نیز تجمیع افرادی در قالب همین تشکل در سازمان نظام مهندسی در ارتقای خدمت این سازمان به مردم موثر است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست گذاری و ریل گذاری در حوزه سازمان نظام مهندسی ایجاد شود نقش نظام مهندسی را در افزایش کیفیت ساختمان غیر قابل انکار دانست.

آیت الله طبرسی به عمر مدیریتی یک ساله نظام مهندسی اشاره کرد و تصریح کرد: انتظار می رود علاوه بر اتحاد ،عمر مدیریت را بیشتر کنید تا اثر گذاری آن افزون تر شود.

وی افزود: در ساخت و ساز باید با کارشناسی و بهره گیری از خرد جمعی اتفاق افتد .

آیت الله طبرسی با بیان اینکه مجموعه نظام مهندسی یک حلقه تخصصی است ،خاطر نشان کرد: اگر در جایی ما پیشرفت نداریم به دلیل نداشتن نیروهای علمی نیست بلکه نبود اتحاد و همدلی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رشد مشکلات نماینده ولی فقیه ولی فقیه سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا افزایش می‌یابد

لطفی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: با توجه به الگوی نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی امروز به تدریج افزایش ابر را در منطقه خواهیم داشت.

او افزود: از فردا با نفوذ توده هوای ناپایدار به جو استان تا پنجشنبه، بیشتر در ساعات عصر و شب علاوه بر وزش تند باد و گرد و خاک، وقوع رگبار و رعد و برق نیز در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.  

لطفی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه درح ۲ میلی متر و طبسین یک میلی متر بارش را گزارش کردند.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی عنوان کرد: صبح امروز خنک‌ترین ایستگاه استان در  سربیشه با کمینه دمای ۹ درجه  سلسیوس  و روز گذشته دهسلم با بیشینه ۳۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه گزارش شده  است.

او عنوان کرد: برای مرکز استان نیز تغییرات دما در ۲۴ ساعت گذشته  بین ۱۲ و ۲۷ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • افزایش توان ارائه خدمات فنی مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • افزایش توان ارایه خدمات فنی و مهندسی با بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در استان‌ها
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند