Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:08:52 GMT

فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۷۸۵

فعالیت های قرآنی در مناطق حاشیه نشین تقویت می شود

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر  از تقویت فعالیت‌های قرآنی در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر شهرستان زنجان خبر داد و افزود: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان بر تقویت برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی بسیار تأکید دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: خوشبختانه استان زنجان نسبت به سطح کشور کمترین آسیب‌های اجتماعی را دارد با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌های اجتماعی دغدغه دارند در این میان چهار اولویت آسیب‌های اجتماعی اعتیاد؛ طلاق؛ حاشیه‌نشینی و خشونت سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مختاری نیا تأکید کرد: باید در راستای کاهش این آسیب گام برداریم و در این خصوص باید از ظرفیت‌های روحانیون و تشکل‌های مذهبی به خوبی استفاده شود.

وی تبیین باورهای دینی در جامعه را در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر دانست و گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان زنجان باید ارزش‌ها و باورهای دینی و مذهبی تقویت شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه متأسفانه اعتیاد جزو یکی از آسیب‌های اجتماعی است که کیان خانواده را از بین می‌برد که در این زمینه تبلیغات اسلامی با مدیریت مدبرانه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان از ظرفیت روحانیون در کمپ ها استفاده می‌شود، گفت: معتادین از جامعه کنار زده‌ شده‌اند و روحانیون می توانند امید و درست زندگی کردن با آموزه‌های دینی را در بین آنها تقویت کنند.

کد خبر 4485456

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیبهای اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و همفکری و تعامل بیشتر با نهاد‌های فرهنگی سطح شهر نشستی برخی از دبیران فعال کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با حجت‌الاسلام جواد فراهانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

در این نشست، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی دانشگاه و تبلیغات اسلامی در زمینه‌های مختلف، از جمله حمایت و ارتقا فعالیت‌های فرهنگی در حوزه رسانه، زنان، امید بخشی و ایجاد نشاط به جامعه  تأکید کردند.

در حاشیه این جلسه که به همت حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه، توضیحات مبسوطی درباره کانون‌های دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه کردند و حجت‌الاسلام جواد فراهانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با پاسخ به پرسش برخی دانشجویان توضیحاتی درباره فعالیت‌های سازمان بیان و با اعلام خرسندی از این جلسه بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • آیا قامت این قوم افراخته می‌شود؟
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران