Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@13:59:05 GMT

برگزاری 32 محفل انس با قرآن در کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۵۹۵۲

برگزاری 32 محفل انس با قرآن در کرمان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت مؤسسه قرآنی سروش جاودانه وحی مشهد به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)، ۳۲ محفل انس با قرآن کریم در استان کرمان برگزار می‌شود.
تاکنون دو محفل قرآنی با حضور کاروان جهادی قرآنیان این مؤسسه در مسجد سیدالشهدا(ع) و حسینیه آل عبا پایگاه پدافند هوایی کرمان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: محفل انس با قرآن کرمان مؤسسه سروش جاودانه وحی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هر روستا یک محفل قرآنی ایجاد شود

ایسنا/ایلام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: در هر روستای استان باید یک محفل قرآنی ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین «اله‌نور کریمی‌تبار» امروز یکشنبه ۲۷ اسفند، در یکصدمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام، اظهار کرد: همزمانی ماه مبارک رمضان با ایام نوروز و سال جدید به شادی مردم رنگ معنویت می‌دهد.

وی به راه اندازی دبیرخانه زبان کردی ایلام در استان، اشاره کرد و گفت: تدوین کلمات و لغات کردی ایلامی در یک مجموعه نیاز فرهنگی استان است که می‌تواند در آداب و رسوم و فرهنگ ما، در داخل و در خارج از کشور داشته باشد.

امام جمعه ایلام در ادامه با قدردانی از تلاش‌های اصحاب رسانه و مطبوعات استان در قرارگاه رسانه ای انتخابات استان، تصریح کرد: وقتی دشمن برای مهندسی افکار عمومی جامعه هزینه و کار می‌کند ضرورت دارد برای مقابله با برنامه‌های دشمن باید به صورت قرارگاهی فعالیت کرد.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار با بیان اینکه لازم است متناسب با شرایط روز این قرارگاه رسانه‌ای در استان فعال باشد، گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه ما توجه به توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و بهترین سنگر در برابر آسیب های اجتماعی قرآن کریم است.

وی با تاکید بر اینکه قرآن کریم کتاب سبک زندگی بشریت در همه عرصه ها است، افزود: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم بوده است که باید در استان ایلام برای تحقق این امر و تربیت حافظ قرآن کریم در استان تلاش کرد.

امام جمعه ایلام با اشاره به آموزش مربیان تمام کودکستان های استان با محوریت قرآن کریم، ابراز کرد: اگر مربیان با سبک تربیت اسلام آموزش داده شوند، بسیار در تربیت نسل قرآنی در جامعه تأثیرگذار خواهند بود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: جلسات خانگی در مناطق شهری و روستا نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی دارد و با توجه به فعالیت ۶۵ موسسه قرآنی در استان لازم است که این موسسات در زمینه تربیت و آموزش قرآن کریم وارد میدان شوند.

وی با تأکید بر اینکه محلات شهرهای استان باید قرآن محور باشد، افزود: اگر در هر محله ای یک مربی محور قرار گیرد و نسبت به برگزاری جلسات قرآنی خانگی اقدام کند، زمینه توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در محلات فراهم می شود.

امام جمعه ایلام با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های قرآنی نیازمند حمایت‌های مالی است، گفت: در هر روستا باید یک محفل قرآنی ایجاد شود.

حجت الاسلام کریمی‌تبار با تأکید بر اختصاص بودجه فرهنگی برای اجرای برنامه‌های دینی، مذهبی و قرآنی در سطح استان خاطرنشان کرد: ما نباید برای فعالیت‌های دینی و رسانه‌ای در استان دغدغه تامین بودجه داشته باشیم چرا که دشمنان برای ضربه زدن به فرهنگ دینی و اسلامی از هیچ تلاش فروگذار نیستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه بانوان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن در آباده
  • رونق محفل قرآنی مهدیه بافق پس از نیم قرن
  • برگزاری محفل انس با قرآن در تبریز
  • در هر روستا یک محفل قرآنی ایجاد شود
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • برگزاری نمایشگاه قرآن در سلامت مردم جامعه تاثیر مثبتی دارد
  • دانش آموزان قرآنی در آباده تجلیل شدند
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • طرح سوال چوپان حافظ قرآن از میزبانان برنامه محفل + فیلم