Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - 2 ورزشکار و یک مربی خوزستانی برای حضور در رقابت های آسیایی جودو جوانان انتخاب شدند.

دبیر هیات جودو خوزستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد خوش بین و علی مولوی مقدم 2 جودوکار خوزستانی با صلاحدید کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی چین تایپه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که مختار خورنگ به عنوان مربی خوزستانی در رقابت های آسیایی حضور دارد افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان تا 29 آذرماه در تهران ادامه خواهد داشت.
محمد مهر افشار با اشاره به این که حضور 2 ورزشکار استان در تیم ملی نشان دهنده ارتقای جودو خوزستان است افزود: پسران جودوکار استان می توانند حرف های بسیاری برای گفتن در کشور داشته باشند و با کار و تلاش بیشتر نتایج خوبی در رقابت های کشوری و بین المللی کسب کنند.
وی ادامه داد: در بخش استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه برنامه ریزی خوبی در هیات صورت گرفته و سعی می کنیم با برگزاری مسابقات رده های پایه، نفرات مستعد را شناسایی کرده و به آن ها آموزش لازم را بدهیم.
مهر افشار با ابراز امیدواری از پیشرفت روز افزون جودوی بانوان در این استان گفت: جودو رشته ای با قدمت و المپیکی است که در جهان جزو ورزش های رزمی بسیار فعال است، ‌لذا حضور زنان کشورمان به ویژه خوزستان در فعالیت های داخلی و بین المللی این رشته لازم و ضروری است.
وی گفت: در بحث آموزش، اولویت خود را برگزاری دوره های تخصصی و عمومی برای ورزشکاران قرار دادیم همچنین سعی کردیم با برگزاری کلاس های آموزش داوری،مربیگری و استاژهای تخصصی، علم روز جودو را به ورزشکاران استان و اهواز منتقل کنیم.
دبیر هیات جودو خوزستان افزود: در بخش آقایان و در رده سنی نوجوانان هشت ورزشکار استان در اردوهای تیم ملی هستند؛ همچنین در رده بزرگسالان 2 ورزشکار خوزستان در تیم ملی حضور دارند.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جودو خوزستان مهر افشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳