Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:44:27 GMT

تغییر نگرش‌ها لازمه بهبود شرایط است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۲۹۴

تغییر نگرش‌ها لازمه بهبود شرایط است

پورمحمدی با تأکید بر اینکه به جای تغییر افراد باید سیاست‌ها و نگرش‌ها را تغییر دهیم، افزود: اگر سیاست‌ها و برنامه‌های ناکارآمد به جای خود باقی باشد تغییر افراد سودی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در نشست فرمانداران استان، با بیان این‌که مردم با سختی‌ها و مشکلات زیادی روبرو هستند، اظهار داشت: ملت ایران در طول چهل سال گذشته از شرایطی به مراتب سخت‌تر نیز با موفقیت عبور کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه به جای تغییر افراد باید سیاست‌ها و نگرش‌ها را تغییر دهیم، افزود: اگر سیاست‌ها و برنامه‌های ناکارآمد به جای خود باقی باشد تغییر افراد سودی نخواهد داشت.

پورمحمدی اضافه کرد: مسؤولیت‌ها اگرچه باعث رنج و زحمت است، اما اگر منجر به تغییری مثبت در روند امور شود موهبت الهی است و باید شکر آن را به جای بیاوریم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم ما انسان‌هایی بزرگوار و نجیب هستند، گفت: مدیریت کلان استان امروز به ما سپرده شده است و احساس ما باید این باشد که اگر در این استان و در حوزه مدیریت ما به کسی ظلم شود یا کسی سر گرسنه بر زمین بگذارد مسئول هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال که مردم به خاطر تحریم‌های اقتصادی با سختی‌ها و مشکلات زیادی روبرو هستند، اما این به معنی نادیده گرفتن دستاوردهای 40 ساله نیست؛ امروز حتی در روستاهای دورافتاده نیز امکانات زیادی ایجاد شده است، با این حال شایستگی‌های مردم ما بیش از این است.

پورمحمدی تأکید کرد: کشور ما از هر جهت دارای منابع غنی و سرشار طبیعی و انسانی است و باید به سرمایه‌ها و ظرفیت‌های خود ایمان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز تمام هم‌وغم دشمن این است که با اعمال تحریم‌ها و جنگ اقتصادی ملت ایران را به زانو دربیاورد، افزود: اگر به گذشته نگاه کنیم می‌بینیم که شرایطی به مراتب سخت‌تر را پشت سر گذاشته‌ایم و تحریم‌ها هم سودی به حال دشمن نخواهد داشت، مگر اینکه صدای مردم را نشنویم و از مردم غلفت کنیم که این یک خطای راهبردی است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت، باید احساس رضایت و امیدواری به آینده را در مردم به وجود بیاوریم و مردم باید باور کنند که تمام تلاش دولت‌مردان در جهت بهبودی شرایط است.

وی با بیان اینکه باید به نظام و انقلاب و منشور اخلاقی دولت وفادار باشیم، افزود: مهم‌ترین آورده ما امروز آبروی ماست و هر کسی که می‌تواند آبروی خود را در این راه بگذارد با آغوش باز او را می‌پذیریم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه امانت‌داری را اصل اساسی مسؤولیت در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم که از این امانت که امروز به ما سپرده شده به خوبی محافظت کنیم و بعد از پایان مسئولیت کارنامه‌ای قابل دفاع از خود به یادگار بگذاریم.

وی، صداقت و قصد قربت را از مهم‌ترین رموز موفقیت مدیران دانست و اظهار داشت: اگر با مردم صادق بوده و ارتباط نزدیک داشته باشیم موفقیت ما بیشتر خواهد بود؛ مردم را نباید از دست بدهیم؛ اگر کاری از دست‌مان برمی‌آید دریغ نکنیم و اگر از حوزه اختیارات و توان ما خارج است صادقانه با مردم در میان بگذاریم.

پورمحمدی وحدت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: برای عبور از مشکلات هم باید وحدت و همدلی داشته باشیم، البته از نظرات همه متخصصان و صاحب‌نظران استفاده خواهیم کرد اما اختلافات را نباید به درون مردم ببریم.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز کرمان خراسان جنوبی استان بوشهر پاییز عشایر استان لرستان پورمحمدی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته که اتفاقات زیادی در باشگاه بارسلونا رخ داد، اخباری منتشر شد که ژاوی هرناندز علیرغم اعلام رسمی جدایی‌اش، تمایل دارد در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش در سمتش باقی بماند.

بدین ترتیب امروز جلسه‌ای بین باشگاه و سرمربی اسپانیایی برگزار شد تا یک بار دیگر در مورد آینده دو طرف و ادامه همکاری صحبت شود.

بر اساس اعلام منابع اسپانیایی نزدیک به باشگاه بارسلونا، جلسه امروز ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامیده و دکو و ژاوی در سیوتات اسپورتیوا خوان گامپر، در مورد خواسته‌های دو طرف مذاکره کردند.

یکی از نکات جالب جلسه امروز غیبت خوان لاپورتا بود. او که بر اساس اعلام نشریات اسپانیایی معتقد بود می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد در این جلسه حضور نداشت و در آن ساعات در خانه‌اش در کنار رافا یوسته حضور داشت.

طبق اولین اخبار پس از جلسه امروز، گفته می‌شود دکو از ژاوی تقاضا کرده در صورت ادامه کار با بارسا، برخی از دستیارانش را تغییر دهد، درخواستی که با مخالفت شدید مربی مواجه شده.

انتظار می‌رود بزودی اخبار جدیدی از نتایج جلسه منتشر شود. خبرگزاری‌های اسپانیایی اعلام کرده‌اند که اگر ژاوی تصمیمش برای جدایی را تغییر ندهد، بارسلونا علاقه‌ای به انتخاب رافا مارکز به‌عنوان جانشین او ندارد و ترجیح می‌دهد یک مربی باتجربه و ثابت‌شده را برای هدایت تیم برگزیند.

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • بورس تغییر جهت داد
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است