Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، یحیی کمالی پور روز شنبه در نهمین شورای اداری استان کرمان با اشاره به اینکه حال استان کرمان خیلی خوب نیست افزود: مدیریت ناصحیح منابع آبی در ادوار مختلف منظومه ای از چاه های غیرمجاز را ایجاد کرده که این امر سبب خروج کنترل منابع آبی از دست متولیان شده است.
وی بیان داشت: استان کرمان همچنین در خاک و محیط زیست وضعیت خوبی را تجربه نمی کند و دومین استان ریزگردی کشور است که مردم اغلب مناطق استان خاک تنفس می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی مشکلات بیان داشت: با وجود همه تلاش های انجام گرفته در حوزه امنیت، قاچاق مواد مخدر، افاغنه، سوخت و دام کرمان را به یکی از استان های پرخطر تبدیل کرده و امنیت غذایی ما در رتبه بندی جزو نامناسب ها اعلام شده که امیدواریم استاندار و مدیران اجرایی برای رفع دغدغه مردم تلاش کنند.
کمالی پور به آمار اعلام شده 11 و نیم درصد رشد بیکاری در استان کرمان اشاره کرد و گفت: مردم در معیشت مشکل دارند که این مهم نگاه عمیق تر مسئولان به جنوب استان کرمان را می طلبد.
وی با اشاره به اینکه توسعه فناوری در حوزه عمومی باید مزایایی داشته باشند گفت: در زمینه دولت الکترونیک باید به کوچک شدن دولت، تجمیع و به روز شدن اطلاعات و کاهش فساد اداری برسیم که در این راه خدمات دهنده و خدمات گیرنده ها دو مانع اساسی هستند.
نماینده پنج شهرستان جنوب کرمان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: هنوز 80 درصد روستاهای جنوبی فاقد پوشش شبکه ای و یکهزار و 200 کیلومتر راه فاقد دسترسی در جنوب استان کرمان وجود دارد.
9895/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف استان کرمان تنفس قاچاق مواد مخدر مجلس شورای اسلامی محیط زیست منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند

 معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام گشت مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی شهرستان جیرفت و برخورد با واحد‌های صنفی متخلف خبر داد.

محمدعلی توکلی با اعلام این خبر افزود: کشت مشترک بازرسان و‌کارشناسان اداره کل صمت جنوب کرمان به همراه کارشناسان سازمان جهادکشاورزی جنوب کرمان با بازرسی از ۸ واحد صنفی لوازم کشاورزی بعمل آمد که متصدیان ۳ واحد صنفی متخلف به دلیل داشتن تخلفاتی نظیر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب و عدم ارائه فاکتور خرید، ضمن ثبت تخلفات آنان در سامانه تخلفات صنفی و تعزیراتی، متصدیان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • ایران اکسپو فرصتی برای معرفی طرح‌های سرمایه‌گذاری کرمان است
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • نمایش توانمندی‌های استان کرمان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم