Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ اولين رويداد جشنواره فرهنگ ملل با حضور دانشجوياني از 10 کشور دنيا در ميان استقبال گرم و پرشور شهروندان تهراني در موزه هفت چنار برگزار شد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 10، در اين برنامه که به عنوان رويدادي نوين در منطقه و پايتخت محسوب مي شد دانشجوياني غير ايراني از 10 کشور دنيا اعم از "يمن، سنگال، ترکيه، سوريه، پاکستان، افغانستان، چين و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.." آثار هنري، صنايع دستي و غذاهاي بومي خود را در غرفه هاي تدارک ديده شده به نمايش گذاشتند که مورد پسند و استقبال شهروندان بازديد کننده قرار گرفت. در اين جشنواره غرفه داران خارجي با شهروندان در خصوص فرهنگ هاي خود و همچنين نوع طبخ غذاها و صنايع دستي به گفت و گو پرداختند و عکس هاي يادگاري با مردم گرفتند.
همچنين در اين مراسم سهيلا صادق زاده شهردار منطقه 10 ضمن بازديد از غرفه ها و بخش هاي مختلف و گفت و گو با دانشجويان غير ايراني، برگزاري اين جشنواره را در بستر فعاليت هاي فرهنگي، اجتماعي رويدادي مهم برشمرد و گفت: اين اولين جشنواره در منطقه است که به معرفي فرهنگ ملل مي پردازد.
وي افزود: هدف فراهم سازي فرصتي براي حضور توام با شادي و نشاط شهروندان در عرصه هاي عمومي در راستاي تحقق شعار "تهران شهري براي همه" است و بر اين اساس با توجه به محدوديت هاي موجود مکاني بهترين گزينه استفاده بهينه از ظرفيت هاي موجود از جمله معرفي موزه و بوستان هاي منطقه است.
شهردار منطقه آشناسازي مردم با فرهنگ ملل مختلف را مهم برشمرد و اين برنامه را فرصتي براي عرضه هنر دانشجويان غير ايراني دانست و افزود: اين جشنواره با همکاري سازمان امور دانشجويان خارجي وزارت علوم برگزار شد که در آن هماهنگي و اتحاد دانشجويان کشورهاي مختلف مشهود بود. 
صادق زاده يادآور شد: يکي از شيوه هاي سرزندگي و فراهم سازي شادي و نشاط شهروندان برگزاري رويدادهايي به اين سبک است و در تلاشيم بتوانيم با برگزاري برنامه هاي مختلف از امکانات محدود منطقه بهترين بهره وري را داشته باشيم.
وي افزود: در اين برنامه دانشجويان خارجي به عنوان سفيران کشورهاي خود پيام محبت آميز مردم منطقه را انتقال مي دهند. 
گفتني است اين برنامه با حضور رسانه هاي جمعي و شبکه هاي تلويزيوني و راديويي همراه بود و بازتاب خوبي در بين شهروندان داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد