Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@14:50:39 GMT

آخرین بازی نیم فصل هم جنجالی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۹۰۱

آخرین بازی نیم فصل هم جنجالی شد (عکس)

ضربه هوشمندانه ساسان انصاری در شرایطی که فرزین گروسیان در حال چینش دیوار دفاعی تیم بود، بازی سپاهان و استقلال خوزستان را وارد حاشیه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی بدون گل دنبال می شد و شاگردان امیرقلعه نویی هم بدون اینکه داور مسابقه مشکلی برای اداره بازی داشته باشد، صاحب توپ و میدان بودند، اما در دقیقه 23 یک تصمیم از سوی سعید رحیمی مقدم داور مسابقه سبب شد تا این بازی آرام به جنجال کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرزین گروسیان گلر استقلال خوزستان پس از اعلام خطا به سود سپاهان که پشت محوطه جریمه اعلام شد، در حال تنظیم دیوار دفاعی تیمش بود که رحیمی مقدم سوت شروع بازی را زد و ساسان انصاری هم با هوشیاری به توپ ضربه زد و توپ وارد دروازه شد.

 

این گل که با واکنش عصبی بازیکنان، کادر فنی و هواداران استقلال خوزستان همراه شد، به مدت 5 دقیقه بازی را وارد تنش کرد و تا داور و مسئولین برگزاری بازی بتوانند شرایط را برای ادامه بازی مهیا کنند، بازی به دقیقه 30 رسیده بود و در این بین مدیر فنی استقلال خوزستان یعقوب پیری یکی از معترض ترین چهره های زمین بود که در نهایت او را با شرایط غیرمعمولی به بیرون از زمین بردند.

 

 

اگر فکر می کنید این پایان جنجال های داوری در بازی سپاهان بو، اشتباه می کنید؛ دقیقه 35 ارسال توپی به عمق خط دفاعی تیم فوتبال سپاهان، درگیری کوچکی میان حسن جعفری و یونس دلفی ایجاد کرد که رحیمی مقدم بلافاصله در سوت خود به نشانه اعلام پنالتی دمید؛ این صحنه هم با اعتراض سپاهانی ها روبرو شد ولی مثل صحنه قبلی بازی 6 دقیقه متوقف نشد.

 

قطعا کارشناسان داوری روی هر دو صحنه بازی که منجر به اعتراض بازیکنان، کادر فنی و هواداران دو تیم شد و بازی را ملتهب کرد، نظر خواهند داد ولی چیزی که می توان در مورد آن با صراحت صحبت کرد، اینکه نیم فصل لیگ برتر با سوت پایان دیدار سپاهان و استقلال خوزستان خاتمه می یابد ولی ادامه جنجال های داوری در هفته ای که بیش از هر زمانی در مورد عملکرد داوری صحبت می شود، نشان از این دارد که کمیته داوران بایددر فاصله تعطیلات لیگ برتر، فکری به حال نیم فصل دوم و رقابت فشرده ای داشته باشد که حساسیت رقابت ها هم بیشتر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کمیته داوران سعید رحیمی مقدم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران سعید رحیمی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان