Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ۲ پسر جوان بعد فرار از مدرسه با تهیه قرص ترامادول و مصرف آن به استقبال مرگ رفتند.

به گزارش رکنا، ساعت 11 صبح پنجشنبه (22 آذر ماه جاری) مأموران کلانتری 126 تهرانپارس در تماس با بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام کردند جسد شخص ناشناسی در پارکی در محدوده استحفاظی این کلانتری کشف شده است که جسد با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران برای تعیین هویت و بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت تااینکه حدود ساعت 14 همان روز، مأموران کلانتری 126 تهرانپارس در تماس مجدد با بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام کردند هویت متوفی کشف شده است.

بنابر اظهارات مأموران و تحقیقات اولیه، متوفی پسر هجده ساله دبیرستانی بود که روز پیش از کشف جسد (چهارشنبه 21 آذر) به همراه یکی از دوستانش از مدرسه فرار Escape کرده بود.

متوفی همراه با دوستش پس از فرار از مدرسه اقدام به تهیه قرص ترامادول کرده، شب هنگام به پارکی در محدوده تهرانپارس رفته و هر دو قرص ترامادول مصرف کرده بودند.

دوست متوفی پس از این اقدام با وجود وخامت حال به نحوی از پارک خارج شده، با پدرش تماس گرفته و اعلام کرده بود که قرص مصرف کرده‌ است که در نهایت به بیمارستان لقمان انتقال یافته و نجات یافته بود.

اما متوفی شب را در پارک سپری کرده و جان خود را از دست داده بود که در نهایت صبح روز بعد جسد وی توسط شهروندان کشف شد.

در ادامه رسیدگی به این پرونده، پدر متوفی اعلام کرد که از دوست فرزندش شکایت دارد که با ثبت شکایت وی، تحقیقات درباره این پرونده و علت این اقدام مرگبار در دستور کار مأموران قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس حادثه ای هولناک برای ارشیا و آرسام + عکس تلخ 2 کودک تصادف ماشین حمل پول اتوبان را بست / مردم ذوق زده شدند +تصاویر جالب این مرد مظلوم نوشهری به طرز ناجوانمردانه ای به قتل رسید+عکس دیشب در کلانتری های تهران چه گذشت !؟ / از حمله به عابربانک ها تا پیدا کردن کودک افغانی تنها ! جوان ساده شهرستانی در تهران کارتل درجه یک شد ! + جزییات اشک های یلدا برای فرزند 7 ساله اش / پدری که خانواده اش را قربانی خودش کرد

منبع: رکنا

کلیدواژه: قتل Murder جنایی پزشکی فرار Escape اخبار حوادث دانش آموز مدرسه مرگ فرار عکس دختر قتل فیلم زندگی جوان طلاق مردم زن پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان