Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:51:55 GMT

دختر ۷ ساله مهاجر در زندان گشت مرزی آمریکا کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۲۰۶

دختر ۷ ساله مهاجر در زندان گشت مرزی آمریکا کشته شد

مقامات آمریکا باید فورا و به طور گسترده تر پرونده این دختر را مورد بررسی قرار دهند. دولت آمریکا باید از خودش بپرسد که چرا کودکان در این سلول ها قرار دارند؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ تنها تیتر این خبر، با موجی از غم و اندوه عمیق، قلب انسان را به درد می آورد؛ "دختر مهاجر 7 ساله به دلیل کم آبی و خستگی در زندان گشت مرزی آمریکا جان باخت".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  طبق گزارش ها، این دختر هفته گذشته به همراه پدرش به زندان گشت مرزی آمریکا برده شد. بیش از هشت ساعت بعد، او تشنج کرد. مأمور اورژانس، دمای بدن این دختر را 105.7 درجه اعلام می کند و طبق گفته گشت مرزی، او چندین روز غذا یا نوشیدنی نداشته است.   دیده بان حقوق بشر در اوائل سال جاری گزارش داد که چگونه گشت مرزی آمریکا با بازداشت در شرایط غیرانسانی به کودکان و خانواده های آنها لطمه می زند. کودکان و خانواده ها در مکان هایی خالی از تختخواب، روی بتون های سرد می خوابند.   هیچ کدام از اینها جدید نیست. طی پنج سال اخیر، مهاجران بی شماری بازداشتگاه های خشونت بار را تجربه کرده اند. یک مادر پناهنده که با نوزاد 18 ماهه اش بازداشت شده بود، گفت که در تابستان جاری از بی آب شدن بدن کودکش بسیار نگران بود.   وی افزود: "به دلیل اینکه غذای زیادی برای خوردن نداشتم، برای فراهم آوردن شیر، سختی های زیادی را تحمل کردم. نمی توانم این را به دکتر بگویم، چرا که می ترسم پناهندگی ام به خطر بیفتد."   مادر دیگری از گواتمالا پس از آزادی از بازداشت گشت مرزی در آریزونا در سال 2014 طی مصاحبه ای گفت که با پسر 10 ساله ی شهروند آمریکایی اش بازداشت شد. این مادر، پسرش را برای درمان به آمریکا آورده بود. پسر وی به دلیل معلولیت قادر به راه رفتن، حرف زدن یا جویدن نبود و به غذای آبکی نیاز داشت. طی بازداشت سه روزه در گشت مرزی، غذایی که برای این پسر قابل خوردن باشد به آنها داده نشد.   این زن گفت: "فرزندم دو بار غش کرد. من بسیار نگران بودم. به کمک نیاز داشتم، اما گشت مرزی گفت که نمی تواند کمکی کند."   به نقل از hrw، این مادر شجاع، دقیقا دست بر مشکل زندان های گشت مرزی آمریکا گذاشت. آنها برای مجازات ساخته می شوند، نه برای کمکِ کودکانی همچون دختر 7 ساله ای که در هفته گذشته جان خود را از دست داد.   مقامات آمریکا باید فورا و به طور گسترده تر پرونده این دختر را مورد بررسی قرار دهند. دولت آمریکا باید از خودش بپرسد که چرا کودکان در این سلول ها قرار دارند؟!     معصومه میرحسینی   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، براساس اعلام پلیس استرالیا، یک نوجوان ۱۶ ساله پس از حمله با چاقو به یک فرد، به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

راجر کوک، رییس دولت ایالت استرالیای غربی با تایید این خبر گفت که فرد زخمی به بیمارستان منتقل شده است و شرایط پایداری دارد. همچنین به گفته وی، هیچ نشانه‌ای مبنی بر انگیزه‌های افراطی در این حمله وجود ندارد.

به گفته مقامات، سه افسر پلیس پس از دریافت گزارش حمله با سلاح سرد، به محل حادثه اعزام و پس از شلیک با تپانچه برقی و هشدار به مظنون، مجبور به شلیک و از پا درآوردن او شدند.

کد خبر 6096994

دیگر خبرها

  • اتهامات مالی، شهردار مرند را راهی زندان کرد
  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • اقدام تازه و غافلگیرکننده امیر تتلو در زندان
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • چند دانشجو در آمریکا بازداشت شده‌اند؟