Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:24:33 GMT

زمان اعزام بیستمین دوره عتبات دانشگاهی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۲۲۳

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیستمین دوره از عتبات دانشگاهیان از یک بهمن آغاز خواهد شد و ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند.

به گزارش مهر، به نقل از ستاد عمره و عتبات دانشگاهی، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی گفت: قرعه کشی متقاضیان بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان به صورت اینترنتی انجام و نتایج آن در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان در سایت لبیک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که برای اعزام به عتبات ثبت‌نام کردند، می‌توانند با مراجعه به لینک اعلام نتایج در سایت لبیک و با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه خود از نتایج قرعه‌کشی با خبر شده و وضعیت خود را مشاهده کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به عتبات دانشگاهیان از ۶ آذرماه در سایت لبیک آغاز و تا ۱۸ آذر ماه ادامه داشت و در این مدت بیش از ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات در سایت لبیک ثبت‌نام کردند.

فقیهی گفت: پذیرفته شدگان به دو صورت اصلی و ذخیره اعلام شده اند که اسامی آنها در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان قابل مشاهده است.

وی افزود: زائرین اصلی و ذخیره باید بعد از مشاهده نتایج، نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود در سایت لبیک اقدام و مدارک خواسته شده را آماده کرده و به شوراهای استانی خود تحویل کنند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: در بیستمین دوره از عتبات دانشگاهیان که از یک بهمن آغاز خواهد شد، ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به سفر عتبات اعزام می‌شوند

منبع: تابناک

کلیدواژه: عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

بیشتر بخوانید: وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال دخالتی ندارد

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228492 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • زمان بیستمین و یکمین جلسه حراج شمش طلا
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳