Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تساوی برابر استقلال خوزستان موفق شد در پایان نیم فصل اول به صدر جدول برسد و اصطلاحا قهرمان نیم فصل شود.

به گزارش ایسنا، آخرین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ بین تیم‌های استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در  اهواز برگزار شد.

این مسابقه که تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص کرد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در نیمه اول، دو گل به ثمر رسید که اعضای هر دو تیم به نحوه به ثمر رسیدن این گل‌ها اعتراض داشتند.

گل سپاهان از روی یک ضربه ایستگاهی و با شوت ساسان انصاری در دقیقه ۲۵ مسابقه به ثمر رسید. زمانی که دروازه‌بان استقلال در حال چیدن دیواره دفاعی بود انصاری با یک شوت دروازه حریف را باز کرد تا استقلالی‌ها به این که داور برای زدن ضربه در سوت خود ندمیده بود، اعتراض کنند. البته اعتراض شدید آنها به جایی نرسید و گل سپاهانی‌ها قبول شد.

گل تساوی استقلال نیز از روی یک ضربه پنالتی و با شوت میثم کریمی در دقیقه ۳۶ به ثمر رسید. سپاهانی‌ها به اعلام این ضربه پنالتی از سوی داور اعتراض داشتتند.

سپاهان با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده و پرسپولیس به صدر جدول رسید تا اصطلاحا قهرمان نیم‌فصل اول شود. پدیده و پرسپولیس نیز در رتبه‌های دوم و سوم هستند.

استقلال خوزستان با ۶ امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال خوزستان تيم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست