Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@00:07:02 GMT

نرخ بیکاری در استان سمنان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۷۵۸

نرخ بیکاری در استان سمنان کاهش یافت

معاون استانداری استان سمنان از کاهش نرخ بیکاری در این استان به ۷.۱ درصد خبر داد. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید ناجی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار سمنان که در تالار همایش‌های شهید مطهری استان سمنان برگزار شد اظهارداشت: در اواخر سال گذشته و در بدو ورود استاندار سابق سمنان به استان سمنان بیکاری  8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 درصد بود که این میزان به 7.1 درصد کاهش یافت.

به گفته وی، ایجاد تحرک و پویایی جدی و همدلی در همه گروه‌های سیاسی اجتماعی و مدیران اجرایی استان سمنان از دیگر خدمات استاندار سابق سمنان در این استان بود.

معاون وزیر کار در اهر: پیش‌بینی می‌کنیم نرخ بیکاری تا پایان سال تغییراتی نداشته باشدنرخ بیکاری شهرستان اهر منطبق با واقعیت‌های جامعه نیستارتباط 90درصدی جامعه کار و کارگر با تأمین اجتماعی/مشکلات عدیده در حوزه اشتغال و بیکاری کارگران

 معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه امروز در بخش کشاورزی استان سمنان شاهرود شاهد تغییر و تحولات محسوسی در زمینه توسعه صادرات و توسعه این بخش هستیم خاطرنشان کرد: امروز شاهد توسعه بخش گردشگری در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش بوم‌گردی در استان سمنان هستیم.

ناجی با اشاره به دیگر عملکردهای استاندار سابق سمنان در این استان افزود: استان سمنان عملکرد موفقی در زمینه کاهش نرخ تورم نسبت به نرخ تورم در سطح کشور داشته است.

وی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان سمنان که در روزهای گذشته انجام شد خاطرنشان کرد: این سفر پر حجم و در بخش‌های مختلف بسیار مثمر ثمر بوده است.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به تصویب بیش از یک هزار و 400 میلیارد تومان پروژه در سفر دولت به این استان تصریح کرد: همچنین بیش از 10 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در این سفر مبادله شد که این مهم می‌تواند رونق بخش اقتصاد استان سمنان باشد.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین و تنظیم سند اقتصاد دریا در استان گفت: در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصادی بر پایه خلیج‌ فارس این سند تنظیم شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به ظرفیت مهم خلیج‌ فارس در استان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج‌ فارس در ابعاد گوناگون است.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج‌ فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج‌ فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، تجارت دریایی از دیگر ظرفیت‌های استفاده از خلیج‌ فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از دیگر مزیت‌های بهره جستن از خلیج‌ فارس محسوب می‌شود که در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

باستین، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج‌ فارس اعلام و بیان کرد: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد، تصریح کرد: در این زمینه سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نام خلیج‌ فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر براساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد