Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما صائب عریقات دیپلمات ارشد فلسطینی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی در ارتباط با تخریب خانه یک فعال فلسطینی از سوی اسرائیل، گفت "این جنایتی جنگی است که مقامات اشغالگر مرتکب آن شده اند. بنیامین نتانیاهو مسئول این اقدام است و او مسئول کامل دولت خود و در حال ارتکاب جنایت جنگی علیه مردم فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در حال ارتکاب جنایت جنگی، اعدام های جمعی، ویران کردن خانه ها و مصادره زمین ها هستند. او احداث دو هزار خانه شهرک نشینی را اعلام کرده است. این اقدام با تشویق های رئیس جمهور ترامپ انجام می شود. امروز نخست وزیر استرالیا تصمیم گرفت تا به نتانیاهو و اسرائیل به سبب جنایت جنگی علیه فلسطینیان جایزه دهد. از نظر ما، دولت نتانیاهو مسئول کامل این اقدام است زیرا نتانیاهو بر این باور است که با ویران کردن خانه ها و کشتن فلسطینیان می تواند سبب برقراری صلح و امنیت شود. او در حال سوق دادن اسرائیلی ها و فلسطینیان به سوی چرخه خشونت هاست و این یک حقیقت است. او مسئول ریخته شدن خون فلسطینیان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صائب عريقات فلسطين رژيم صهيونيستي جنايت جنگي نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز جمعه در صفحه کاربری خود در «ایکس» اعلام کرد: «جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است. بیش از ۱۰ هزار زن کشته و ۱۹ هزار زن نیز زخمی شده اند. روزانه ۳۷ کودک مادر خود را از دست می‌دهند. شرایط وحشتناک است. ۱۵۵ هزار زن باردار یا شیرده با محدودیت شدید دسترسی به آب و امکانات بهداشتی مواجه هستند.»

دیگر خبرها

  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • تعطیلی شبکه الجزیره نقض آزادی بیان است
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند