Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

سامانه اطلاع رسانی طرح رجیستری تلفن همراه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ارائه خدمات در خصوص ثبت اطلاعات گوشی‌های مسافری در سامانه همتا تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و صرفاً گوشی هایی که اطلاعات آن توسط گمرک برای سامانه همتا ارسال شود، رجیستر خواهد شد.

این سامانه اعلام کرد: با توجه به ایجاد برخی پرسش‌ها و شایعات پیرامون موضوع ثبت گوشی‌های مسافری لازم به توضیح است که سامانه همتا هیچگونه مشکلی جهت ارائه خدمات ثبت گوشی مسافری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به سیاست‌ها و محدودیت‌های اعمال شده جدید توسط گمرک، مبنی بر عدم ثبت برخی گوشی‌ها حتی با پرداخت عوارض گمرکی، درگاه ثبت اطلاعات مسافری سامانه همتا به حالت تعلیق درآمده و از این پس صرفا مواردی که مورد تائید گمرک است، رجیستر خواهد شد.

دراین خصوص مقرر شد که گمرک در بازه‌های زمانی مشخص، فایل حاوی اطلاعات گوشی‌های مسافری را برای سامانه همتا ارسال کند.

بدیهی است تا زمانیکه اطلاعات گوشی های مسافری برای سامانه همتا ارسال نشود، امکان رجیستر کردن دستگاه وجود نخواهد داشت.

این روند تا زمان اتصال برخط سامانه گمرک به سامانه همتا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلفن همراه گمرک تلفن همراه گمرک پارس گوشی سامانه پارس نیوز همتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • دستگاه‌های مسوول در بندر شهید رجایی باید به وحدت رویه برسند
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره