Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید بن عباس، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خوشبختانه کارگران شرکت نیشکر هفت تپه مشغول کار هستند و چرخ تولید در این کارخانه از 10 روز قبل به گردش درآمد.

وی با اشاره به تعیین هیات نظارت از سوی استاندار خوزستان و به ریاست دادستان استان اشاره و اظهار کرد: این هیات به صورت هفتگی در این کارخانه حاضر می شود و بر روند اجرای کار و تولید در این کارخانه نظارت دارد و اتفاقات فنی و مالی این شرکت رصد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بن عباس بیان داشت: عملیات اورهال کارخانه نیشکر هفت تپه درحال انجام است و ان شاءالله حداکثر تا 10 روز آینده تعمیرات اساسی این کارخانه به پایان خواهد رسید و کوره های بخار شروع به کار می کنند و سپس با برداشت نیشکر و تحویل محصول به کارخانه برای تولید شکر ان شاءالله طی روزهای آینده شاهد تولید محصول شکر در این کارخانه باشیم.

این مقام مسئول در ادامه به اقدامات اصلاحی در حوزه مدیریت، نیروی انسانی، مسائل فنی و مالی شاره کرد و افزود: تصمیم های لازم اتخاذ شده تا مانعی بر سر راه ادامه تولید این شرکت در این فصل حساس بوجود نیاید تا بتوانند محصول را به موقع برداشت کرده و تولید کند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد با تشکیل هیات نظارت بر روند کار و تولید در کارخانه نیشکر هفت تپه از سوی استاندار خوزستان و همکاری در سطح ملی و استانی شاهد توقف تولید در این کارخانه نباشیم و در روزهای آینده گزارش های کامل تری ارائه خواهد شد.

مواد اولیه برای تولید در شرکت گروه ملی کافی نیست

امید بن عباس درخصوص وضعیت تولید در شرکت گروه ملی ایران گفت: مواد اولیه که برای تولید که در اختیار این کارخانه قرار گرفته است کافی نیست و شاید برای 10 روز الی 2 هفته تولید کارخانه کفایت کند، اما باید تولید صورت گیرد.

وی اذعان داشت: از اواخر شهریورماه سال جاری که اولین پارت محموله 40 هزار تنی وارد شد، گروه ملی حدود 32 هزارتن محصول تولید کرده و توانسته 6 هزارتن آن را بفروشد و درحال فروش مابقی محصولات است.

بن عباس بیان کرد: قاعدتا با ورود محموله بعدی باید تولید ادامه یابد، با توجه به اینکه کارخانه قدیمی است و نیاز به بازسازی و نوسازی دارد و به این منظور حدود 800 میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا در تمام خطوط آن تعمیرات اساسی انجام شود در مدار قرار بگیرند که طی یک برنامه منظم فازبندی شده که با مجموعه گروه ملی طراحی و تعیین شده که در چندین فاز بتوانیم برای این تعمیرات تامین اعتبار کرده و کلیه خطوط راه اندازی شوند.

وی در ادامه گفت: در سطح ملی در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید این موضوع مطرح خواهد شد و درخصوص مشخص شدن نحوه تامین مالی شرکت گروه ملی ایران و ورود مواد اولیه و آغاز تولید تصمیم گیری می شود و مابقی اعتبار را برای پارت های بعدی تولید و مراحل بازسازی و نوسازی شرکت تامین نماییم تا ان شاءالله این تولید مداوم باشد.

انتهای پیام/گ

کارگران شرکت نیشکر هفت تپه مشغول کارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل کارخانه تولیدِ شیرآلات بهداشتی ساختمان، از کارخانه های بخشِ خصوصی در گرمی است که امسال برای تحقق شعارِ جهش تولید با مشارکت مردم، خط تولیدِ خود را افزایش داده. است.
اقدامی که باعثِ افزایش تولیدِ محصولات و صادارت، و همچنین جذبِ نیروهای بومی در گردشِ اقتصادیِ استان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی افزایش خط تولیدِ شیرآلات بهداشتی در گرمی

دیگر خبرها

  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع نیشکر خرمشهر
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی