Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@20:49:17 GMT

حمله تند برهانی به پرسپولیس و بیرانوند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۱۰۷

به گزارش پارس نیوز، 

آرش برهانی سرمربی تیم شهرداری بندرعباس در واکنش به حواشی به وجود آمده و مصاحبه هایی که علیه سیدمهدی رحمتی، کاپیتان استقلال انجام شده در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: اگر قرار است پرسپولیسی ها از مهدی رحمتی به خاطر صحبت هایش شکایت کنند بهتر است از کل فوتبال ایران شکایت کنند چرا که همه تیم‌ها همین عقاید را دارند و معتقدند داوری‌ها به سود پرسپولیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه راجع به صحبت‌های علیرضا بیرانوند علیه رحمتی گفت: تا جایی که یادم می‌آید بیرانوند نیمی از افتخارات فوتبال رحمتی را هم ندارد. الگوی بیرانوند، روزی مهدی رحمتی بود و آرزو داشت تا در کنارش عکس بگیرد. از شنیدن حرفهایش تعجب کردم.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری مصاحبه استقلال فوتبال ایران پرسپولیس فوتبال استقلال پرسپولیس شهرداری فوتبال ایران مصاحبه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان
  • بیانیه جدید و تندتر پرسپولیس علیه سپاهان