Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، کارکنان بخش های مختلف فعال در زمینه های آب رسانی، برق و گاز، بزرگراه ها، مدارس و فرودگاه ها در ایتالیا در اعتراض به شرایط کاری خود روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری اعتصاب می کنند.
به گزارش پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان "والدامو پست"، روز دوشنبه هفدهم ماه دسامبر سال 2018 میلادی، کارکنان بخش های مختلف آب رسانی، برق و گاز رسانی، در سراسر ایتالیا اعتصاب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس، اتحادیه های مختلف کارگری در این کشور از جمله اتحادیه عمومی کار ایتالیا، روز دوشنبه را روز اعتصاب عمومی کارکنان شرکت هایی اعلام کرده اند که خدمات رسانی آنها برای شهروندان ایتالیایی، اساسی و مهم توصیف شده است. به همین علت، اختلالاتی برای مصرف کنندگان، به ویژه در دفاتر عمومی پیش خواهد آمد؛ به اندازه ای که این دفاتر در صورت اعمال تمامی محدودیت ها، با خطر بسته شدن و تعطیلی همراه خواهند شد.
این پایگاه اینترنتی نوشت: اتحادیه های مختلف کارگری در ایتالیا علت برگزاری اعتصاب روز دوشنبه را اعمال برخی اصلاحات تصویب شده یا در مرحله تصویب دانسته اند که این اصلاحات در واقع خدمات رسانی را در شرکت های توزیع کننده آب و برق و گاز با خطر مواجه می کند. بر همین اساس از جمله تبعات آن، هفتاد هزار فرصت شغلی است که با خطر تهدید مواجه است.
این پایگاه اینترنتی در ادامه مطلب خود در خصوص به راه افتادن موجی از اعتصاب ها در ایتالیا نوشت: این کشور در بخش بزرگراه ها نیز با برگزاری اعتصاب ها مواجه خواهد شد.
در همین زمینه اتحادیه های مختلف کارگری در ایتالیا اعلام کرده اند شرکت های مختلف فعال در زمینه بزرگراه ها، روزهای یکشنبه، شانزدهم و دوشنبه، هفدهم ماه دسامبر سال 2018 میلادی اعتصاب می کنند. در زمان برگزاری این اعتصاب، کم ترین خدمات رسانی به شهروندان در نظر گرفته شده است. از جمله دلایل برگزاری اعتصاب بخش بزرگراه های ایتالیا، موضوع حمایت و توسعه اشتغال در این بخش اعلام شده است.
اما موضوع اعتصاب ها در ایتالیا در همین جا به پایان نمی رسد. چون روز دوشنبه، هفدهم ماه دستامبر امسال نیز کارکنان رسمی و پیمانی مدارس ایتالیا اعتصاب می کنند.
در این میان با توجه به اعلام اتحادیه های مختلف هواپیمایی ایتالیا مبنی بر برگزاری اعتصاب در بخش حمل و نقل هوایی، روز یکشنبه، شانزدهم ماه دسامبر سال 2018 میلادی، روز سختی برای هزاران مسافری خواهد بود که در ایتالیا قصد جابجایی با شرکت های هواپیمایی "ایرایتالی" و "ولینگ" را دارند.
بر همین اساس این اتحادیه ها اعلام کرده اند اعتصاب روز یکشنبه، اولین سری از اعتصابها در مخالفت با تمدید نشدن قراردادهای کاری خلبانانی است که در ایتالیا کار می کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایتالیا آب رم اعتصاب اتحادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، با جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳)»، موافقت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6092792 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • پاسخ خبرگزاری مجلس به گزارش‌ها درباره مرکز پژوهش‌ها
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • فوری /بودجه نیروهای مسلح در سال ۱۴۰۳ اعلام شد /تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها تصویب شد
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • تصویب سند هوش مصنوعی در کشور به کجا رسید؟