Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه جم گفت: کارنامه نماینده مجلس، فرماندار و شوراها در زمینه ی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم قابل قبول نبوده و مردم نیز از این وضعیت گلایه مند هستند. به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام محمد گنجی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: همه  استان های کشور به غیر از بوشهر وصل به راه آهن هستند اما متاسفانه استانی که روی گنج خوابیده به دلیل کم کاری مسؤولان و نمایندگان مجلس برای استفاده از راه آهن محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جم بیان کرد: فرودگاه توحید جم در گذشته یک امتیاز ارزشمند و مهم برای جنوب استان بوشهر بود اما عملکرد ضعیف نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران سابق و فعلی و همچنین عدم مطالبه گری شوراها سبب شده این فرودگاه برای همیشه تعطیل شود.

وی تصریح کرد: اخیرا شنیده ام فرودگاه توحید جم برای همیشه تعطیل خواهد شد و برخی امکانات این فرودگاه نیز قرار است به شهرهای دیگر که فرودگاه فعال دارند منتقل شود.

گنجی تاکید کرد: کارنامه نماینده مجلس، فرماندار و شوراها در زمینه ی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم قابل قبول نبوده و مردم نیز از این وضعیت گلایه مند هستند.

امام جمعه جم با انتقاد شدید از نماینده مجلس و فرماندار خاطرنشان کرد: شهرستان جم امتیاز بزرگی را به خاطر بی توجهی و کم کاری نماینده ی این منطقه در مجلس و نماینده ی عالی دولت از دست داد و فرودگاه توحید جم برای همیشه تعطیل می شود.

وی با اشاره به گرانی ها در بازار بیان کرد: مسئولین دستگاه قضایی، دولت و مجلس رضایت مندی مردم را دنبال کنند و برای حل مشکلات مردم اقدامات جهادی انجام دهند.

محمد گنجی افزود: دولت باید تورم را مهار کند اما هیچ اقدام و طرحی از سوی دولت برای این کار انجام نمی شود.

وی با اشاره به وظایف اصناف تصریح کرد: در بازار جم قیمت اجناس و کالاها در هر مغازه متفاوت است، استمرار گرانی ها ذهن مردم را درگیر کرده و آرامش مردم را گرفته است.

گنجی یادآور شد: گرانی ها سبب شده تا سفره ی مردم خالی شود و مسؤولین متاسفانه دست روی دست گذاشته اند، طرح و برنامه نداشتن دولت برای حل این مشکلات گرانی ها برای کشور خطردارد و سبب نا امیدی مردم می شود.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود