Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:26:55 GMT

اعضای شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۱۹۵

اعضای شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر انتخاب شدند

عبدالمجید کوثری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر با حضور حداکثری اعضای نظام دامپزشکی استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این انتخابات همه اعضای نظام دامپزشکی استان اعم از دکتران متخصص، دکتران عمومی، کارشناسان و کاردان‌های دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی که دارای کارت فعال نظام دامپزشکی از سازمان نظام دامپزشکی بودند می‌توانستند شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی اعضا در این انتخابات خاطرنشان کرد: این میزان حضور یکی از بیشترین میزان مشارکت‌های انتخاباتی در کل کشور بوده است.

وی ادامه داد: این دوره از انتخابات برای نخستین‌بار به صورت کاملا الکترونیکی با حضور نمایندگان استانداری، جهاد کشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی به عنوان اعضای هیئت اجرایی و نظارت در فضایی کاملا آرام و دوستانه برگزار شد.

کوثری‌نژاد بیان کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر ۸۸ نفر از اعضای فعال نظام دامپزشکی شرکت داشتند که پس از شمارش آراء اعضای شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر انتخاب شدند.

در این انتخابات، عبدالمجید کوثری‌نژاد با ۸۲ رای، حسین احمدی با ۵۴ رای، فیصل ضرغامی با ۵۴ رای، داریوش نویدفر با ۴۹ رای، احمد ایزدی با ۴۴ رای، عبدالله مردانی پور با ۳۸ رای، شکرالله پیروی با ۳۵ رای و رضا باتوکل با ۳۱ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهدی قنبریان با ۲۹ رای، سولماز دستانی با ۲۷ رای، احمد خسروی با ۲۶ رای و یاسین بهزادی با ۲۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 4485946

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دامپزشکی دامپزشکی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی مکان صبح سه‌شنبه در نشست با فرماندار شهرستان کنگان اظهار کرد: دامپزشکی در انجام خدمات در مدیریت و بهداشت بیماری‌های دامی در سال گذشته اقدامات خوبی داشته است.

وی با اشاره به عملیات واکسیناسیون بر علیه بیماری‌ها، اضافه کرد: هدف گذاری و اقدام سریع در خصوص جمع آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر از موضوعات ضروری است.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر تاکید کرد: ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی و برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام از موضوعات مهم در این حوزه است.

وی بیان کرد: همچنین سیاست گذاری در راستای اقدامات بهداشتی در راستای پویایی اقتصاد دریا محور و نظارت‌های بهداشتی در این زمینه بخصوص پرورش ماهی از دیگر موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

فرماندار کنگان نیز ضمن بر شمردن خدمات ارزنده دامپزشکی در حفظ و صیانت از سلامت مردم اظهار داشت: به مجموعه دامپزشکی به علت حساسیت بالای کار در تأمین امنیت غذایی و سلامت سفره غذایی مردم، نگاه ویژه ای دارم.

کد خبر 6098889

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان