Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:03:22 GMT

اعضای شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر انتخاب شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۱۹۵

اعضای شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر انتخاب شدند

عبدالمجید کوثری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: چهارمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر با حضور حداکثری اعضای نظام دامپزشکی استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این انتخابات همه اعضای نظام دامپزشکی استان اعم از دکتران متخصص، دکتران عمومی، کارشناسان و کاردان‌های دامپزشکی در بخش دولتی و خصوصی که دارای کارت فعال نظام دامپزشکی از سازمان نظام دامپزشکی بودند می‌توانستند شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس نظام دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به مشارکت ۸۲ درصدی اعضا در این انتخابات خاطرنشان کرد: این میزان حضور یکی از بیشترین میزان مشارکت‌های انتخاباتی در کل کشور بوده است.

وی ادامه داد: این دوره از انتخابات برای نخستین‌بار به صورت کاملا الکترونیکی با حضور نمایندگان استانداری، جهاد کشاورزی و سازمان نظام دامپزشکی به عنوان اعضای هیئت اجرایی و نظارت در فضایی کاملا آرام و دوستانه برگزار شد.

کوثری‌نژاد بیان کرد: در چهارمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر ۸۸ نفر از اعضای فعال نظام دامپزشکی شرکت داشتند که پس از شمارش آراء اعضای شورای نظام دامپزشکی استان بوشهر انتخاب شدند.

در این انتخابات، عبدالمجید کوثری‌نژاد با ۸۲ رای، حسین احمدی با ۵۴ رای، فیصل ضرغامی با ۵۴ رای، داریوش نویدفر با ۴۹ رای، احمد ایزدی با ۴۴ رای، عبدالله مردانی پور با ۳۸ رای، شکرالله پیروی با ۳۵ رای و رضا باتوکل با ۳۱ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین مهدی قنبریان با ۲۹ رای، سولماز دستانی با ۲۷ رای، احمد خسروی با ۲۶ رای و یاسین بهزادی با ۲۱ رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 4485946

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر دامپزشکی دامپزشکی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

کد خبر 6087025

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس