Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@21:22:13 GMT

عیادت از جانباز حادثه تروریستی چابهار+عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۳۰۰

عیادت از جانباز حادثه تروریستی چابهار+عکس

رکنا: سردار مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از جانباز حادثه تروریستی چابهار ستوان دوم "ایوب آماده" عیادت کرد.

سردار"مهدی انصاری" به همراه برخی از مسئولان ارشد پلیس Police استان، روز شنبه، ۲۴ آذرماه و در شهر یاسوج، از ستواندوم"ایوب آماده" جانباز حادثه Incident تروریستی چابهار، عیادت و دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار انصاری در این بازدید از نزدیک در جریان روند درمانی این جانباز سرافراز قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، "ایوب آماده" ۲۴ ساله و اهل بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد است که از ناحیه سر، صورت، شکم و سینه به درجه جانبازی نایل شد.

لازم به ذکر است که یک شهید و یک جانباز در حادثه تروریستی شهرستان چابهار، از استان کهگیلویه و بویراحمد(شهید داریوش رنجبر و جانباز ایوب آماده) بودند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

ارتباط پنهانی مهاجم معروف لیگ برتر ایران با یک زن غریبه برای او دردسرساز شد +عکس مهناز افشار در دادسرای تهران تعهد داد خطا نکند! تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس چرا 25 کرمانی در زندان اعدام نشدند !؟ دستگیری گردانندگان کانال دی‌جی بندها در شیراز / آنها پارتی های مختلط برگزار می کردند ماجرای شوهر دادن دختر 10 ساله ایرانی در افغانستان / فرار از چنگال کفتار پیر+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police حادثه Incident اخبار حوادث استان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی عکس تروریستی حادثه تروریستی عکس دختر قتل جوان زندگی طلاق مردم اعدام زن پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت